21 stycznia 2013

Liczymy od nowa !


Ohayo! Czy Aiko Was zaskoczyła? Najszybsza, najbardziej dynamiczna zmiana jaką moglibyście sobie wyobrazić. Cicho planowana, nie pozorna zakończona małym, drapieżnym „wow!” A teraz całkiem poważnie. Wp zdecydowanie przestało mnie interesować. Wczoraj miała ukazać się nowa notka na aikoni, lecz szczęście nie dopisało. Problemy z bloczkami, notkami, z ustawieniami i z wieloma innymi rzeczami. Aiko skończyły się siły na walkę z przeciwnościami losu, postanowiłam szybko zmienić swoje miejsce blogowania – taki mały impuls – i trafiłam na blogspot. Jest tu znacznie więcej możliwości niż na wp. Od teraz zero męczarni!
Jak widać szata graficzna bloga nie olśniewa, ale w najbliższym czasie postaram się o jej nieco lepszy wygląd. 


Coś z życia Aiko

Jak stoję z czasem dla Japonii, a&m? Nie próżnuję. Aiko ostro wzięła się za japoński, walczy z wspomnianym w ostatniej notce (na aikoni) kanji. Jedne anime zakończyła oglądać ( Jyu oh sei – świetna fabuła, dość krótka seria, myślę, że tez napisze krótką recenzję), teraz bierze się za kolejne (uwierzcie mi, listę mam dość długą, wiele pozaczynanych produkcji, a w prawie każdej nie widzę końca). Na mangę specjalnie ochoty nie mam, więc obecnie nic nie czytuje. Rzecz z którą cięgle kuleje to rysowanie. Pełno napoczętych szkiców, nawet sprzed czterech miesięcy... Wiszą na ścianie i czekają aż natchnie mnie wena i chęci. Może w tym tygodniu się za to zabiorę. W każdym bądź razie działam według grafiku. Hai! Koniec z brakiem czasu, organizacją i zaległościami. Na koniec semestru wyszłam ze średnią 4.0, co mnie przeraża (nigdy tak niskiej nie miałam, jednak biorę pod uwagę swoje prze długie nieobecności, dwa miesiące wole jednym ciągiem od szkoły swoje robi -.-). Aiko teraz się zmobilizowała i zaczyna być systematyczna.

Dziś tylko słówko wstępu i oznaka życia, dodawajcie mnie do  obserwowanych,  ja ne!


Z dnia:21.01.2013

27 komentarzy:

  1. Hej Aiko!:) Może masz rację, że się tu przeniosłaś, ja na razie nie planuje zmiany:)
    Oczywiście twojego bloga wciąż będę czytać i proszę o informowanie mnie o nn;D

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja już jestem! :D nawet Cię obserwuję! jako pierwsza :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, zmiana bardzo zaskakująca, ale moim zdaniem na plus :D Po moich weekendowych męczarniach z wyglądem bloga na wp (-,-'), wcale ci się nie dziwię :P I obyś pisała częściej notki, no! :D Oglądałam kiedyś jedno anime, pewnie jak wyskoczę z tytułem to wyjdę na lamusa, ale dla mnie, dla laika, było najbardziej dostępne i najciekawsze (z opisu) - Death Note :3 I bardzo miło wspominam czas, kiedy "pochłaniałam" 10 odcinków dziennie XD Z moją muzyką to różnie, bo z rozpoczęciem zimy zaczęłam zagłębiać się w historię rocka, więc playlista zapełniła mi się przez piosenki Led Zeppelin, Janis Joplin, Hendrixa czy Doors'ów :) Ale z sentymentem lubię sobie posłuchać czegoś cięższego - Slayer, Metallica, Iron Maiden, itp. Aktualnie na słuchawkach mam same tego typu piosenki, bo jestem jeszcze przepełniona pozytywną energią po rockotece! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem o co chodzi, ale niestety nie wiem jak Ci pomóc, poczekaj, popytam to Ci powiem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówią mi, że masz poszukać na pulpicie nawigacyjnym, gdzieś będzie pisać ,,rozłącz''.

      Usuń
  5. Hmm, ja osobiście nie przeniosłabym się gdzie indziej. WP faktycznie niekiedy jest denerwujące, szczególnie jeżeli chodzi o szablony. No cóż, złośliwość rzeczy martwych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, denerwował mnie już bloog więc postanowiłam przenieść się tutaj ;) Mam nadzieję, że dalej będziemy regularnie odwiedzać swoje blogi (dodałam cię do obserwowanych, może zechcesz dodać i mnie? ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też własnie głównie z tego powodu przeniosłam sie na blogspot, jest łatwiej i zero męczarni. Tylko troche musiałam sie przyzwyczaić. Znalazłam juz obserwatorów, zaraz się dodam.
    Powodzenia na nowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiana zawsze wychodzi na lepsze, czekam na nowe wpisy!

    Serdeczne zaproszenia do udziału w FINALNYCH POJEDYNKACH, czyli wybieraniu w ankiecie swojego faworyta aktualnej walki! Dziś mierzą swoje siły Marika i Linkin Park! Jako walka o kolejne miejsce w cwierćfinale!

    Oraz do zainteresowania się MUZYCZNYMI stereo-TYPAMI, gdzie pod aktualnym wpisem typujecie na którym miejscu znajdzie się w następnym zestawieniu PL Top of 40 hit Scream And Shout od Will.i.am'a!
    Muzyczny Instytut zaprasza do brania udziału w zabawach!


    pltopof15th.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę dodać tego gadżetu, bo coś się stało (akurat moje szczęście) ale możesz mnie dodać wchodząc w pilpit nawigacyjny -> po lewej jest lista czytelnicza i klikasz "dodaj" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aiko co ty zrobiłaś, że twoje zdjęcia nie mają tego paskudnego cienia? Proszę o szybką odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że zmieniłaś miejsce blogowania. Może dzięki temu będziesz miała motywację do szybszego dodawania notek i nauczysz mnie cieniować ;X
    Widzę, ze ostro się wzięłaś do pracy, co do rysunków to może po prostu poszukaj gdzieś weny? Muzyka/filmy? Ja tak ostatnio robię ;)

    Aha i miałam ci polecić stronkę z rysunkami i robótkami... Chińskimi albo Japońskimi, ja tam nie wiem, ale proszę;
    -http://www.duitang.com (Jeżeli się zagłębisz znajdziesz to o czym mówię ;) )

    OdpowiedzUsuń
  12. widzisz na moim blogu tą animację? I po jej prawej stronie widać taki leciutki cień, taki szary ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak miło widzieć nowy ciekawy blog na blogspocie :3.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie chciałabym chodzić do szkoły, gdzie każdy o każdym wszystko wie. co prawda ja w mojej szkole z widzenia kojarzę praktycznie wszystkich, ale to jednak nie to samo. po imieniu i nazwisku mało kogo potrafię wskazać (z imionami mam problem nawet u siebie w klasie - panuje moda na ksywki :D).

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę że mamy wiele wspólnego <3 ;) pozdrawiam ciepło i w wolnej chwili zapraszam do siebie, po latach wróciłam do swojego starego bloga i z chęcią zawieram nowe blogowe znajomości ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka ;3
    Trafiłam tu przypadkiem, ale widzę, że zapowiada się bardzo ciekawie. Również jestem otaku, więc proszę o informowanie o nn ;)
    Mam tak samo! Mnóstwo zaczętych anime, w których już dawno zdążyłam się pogubić. Nie dawono założyłam sobie MyAnimeList i trochę mi to pomaga w ogarnięciu wszystkich tytułów.
    4.0 to nie jest zła średnia, zresztą raz idzie gorzej, a raz lepiej. Na twoim miejscu bym się jednak nie zamartwiała, może następnym razem ci się uda ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, www.od-nave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na nn. Zapraszam do mnie. No i tera wszyscy na tego blogspota xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Jasne że bd informować, ale ty też informuj mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. jasne, że pamiętam :) miło, że dołączyłaś do grona ludzi na blogspocie. bd zaglądać
    im-noemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję ;) Pewnie, w zeszłym roku też wydarzyło się wiele dobrego, ale na tle tych wszystkich przygnębiających zdarzeń zbytnio się nie wyróżniały i nie byłam w stanie ich tak zapamiętać... Dlatego postanowiłam sobie, że 2013 będzie lepszy ^^
    Też z pewnością będę odwiedzać mojego psa, na pewno nigdy o nim nie zapomnę. Był ważną częścią mojej rodziny, której nie byłabym w stanie tak szybko zastąpić. Może jeszcze kiedyś kupimy psa :P
    Kończysz gimnazjum? No to faktycznie do nowej szkolły potrzebne dobre stopnie... Masz jeszcze nowy semestr, może uda ci się podciągnąć oceny ;) Ojej, półtora miesiąca wolnego? No to nie ma co się dziwić. Sporo materiału musiałaś opuścić.
    Ok, w takim razie ja dodaję cię do mojej listy blogów :)
    pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  22. marzenia-i-nie-tylko-czyli-moja-arkadia.bloog.pl24 stycznia 2013 15:37

    Hej, dzięki za powiadomienie.
    Dopiero teraz zauważyłam, że zmieniłaś, i powiem, że mnie zaskoczyłaś. MILE!
    Czasem zmiany wychodzą na dobre. Mam nadzieję że tak będzie i w tym przypadku.
    Pozdrawiam
    Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie nn, zapraszam na www.od-nave.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Hey ^^
    Pamiętam cb. Widze że blog się rozwinął. Mój jak narazie stoi w miejscu ; /

    Moło mi że pamiętałaś. *-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie notki i zachęcam do obserwacji bloga. :)