31 marca 2013

[13] Liebster Blog Aword

Konbanwa! Jakiś czas temu, nawet trochę dawno temu, zostałam nominowana do Liebster Blog Aword przez autora bloga przechowialnia, bardzo za tą nominację dziękuję. Także dziś w wielkanocny wieczór postanowiłam kolejny raz odpowiedzieć na zadane mi pytania, znów macie okazje dowiedzieć się czegoś o Aiko.  Zapraszam do krótkiej lektury. 


1.Kto lub co odgrywa priorytetową rolę w Twoim życiu?
Myślę, że moim priorytetem są marzenia, dążenie do ich spełnienia.

2.Czy według Ciebie istnieje pojęcie nieograniczonej wolności?
W pewnym sensie tak.

3.Jak rozpoznajesz, czy życiowa droga, na którą wkraczasz jest dobra albo zła?
Cóż, należę do osób, które bardzo precyzyjnie analizują to co dzieje się w ich życiu, nazywam się realistką, choć tak naprawdę nią nie jestem, ponieważ droga na którą chcę wkroczyć prawdopodobnie może mieć złe zakończenie dla moich wygórowanych ambicji, więc póki co nie mogę rozpoznać, czy moja życiowa droga będzie dobra, czy też zła - żyję marzeniami.

4.Gdzie Twoim zdaniem przebiega granica ludzkich możliwości?
Jeśli chodzi o zwykłe przyziemne rzeczy, to tej granicy nie ma, każdy jest wstanie zrobić wszystko, zależy to wyłącznie od ludzkiej psychiki.

5.Z kim chciał(a)byś się spotkać, gdyby dano Ci taką szansę?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, jeżeli chodzi o jakieś ważne/znane osobistości, sądzę, że takich nie mam. Nie posiadam autorytetów. 

6.Kiedy wolał(a)byś żyć (jeśli zależałoby to od Ciebie): obecnie czy w jakiejś wybranej epoce?
Zawsze fascynowała mnie kultura średniowieczna, rycerstwo.

7.Który zakątek naszego globu najbardziej Ci się podoba i dlaczego?
Oczywiste jest, że są to strony azjatyckie, na pewno Japonia, gdyż ją uwielbiam. Ale oprócz niej piekielnie marzy mi się Nepal – Himalaje. Śmiało mogę powiedzieć, iż jeśli kiedykolwiek uda mi się pojechać do Japonii, kolejnym moim życiowym celem będzie długa wyprawa właśnie w wcześniej wymienione górskie piękno.

8.Czy uważasz, że świat mogą zmieniać jednostki czy masy?
Chciałabym wierzyć, że jednostki mogą coś wskórać, niestety masy skutecznie wyżerają z nich moc. Dlatego sumienie nakazuje mi odpowiedzieć : masy.

9.Jaką jedną książkę zabrał(a)byś na bezludną wyspę?
Gdybym mogła wybrać serię książek, byli by to „zwiadowcy”, niestety jest tu mowa o jednej książce, dlatego wybieram „Cień wiatru”

10.Kogo spośród wszystkich kiedykolwiek stąpających po ziemi wybitnych osób uznasz za postać wszech czasów?
Albert Einstein, podziwiam go.

11.Czy był(a)byś w stanie poświęcić jakieś własne (ważne dla Ciebie) plany dla dobra innych?
Oczywiście, kocham pomagać ludziom i jeśli tylko miałoby to coś wskórać...

P.s. 
Nadal nie taguję innych  blogów, została mi jeszcze jedna nominacja z liebstera, także zrobię to przy następnej tego typu notce. Ja ne!

17 komentarzy:

  1. Mądrze brzmisz, tyle Ci powiem.
    Komentarz nieco krótki, lecz myślę, że zarazem dostatecznie konkretny.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 też dożę do moich marzeń , ale czasem już mam chęć się poddać , ale nigdy tego nie robię. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądre odpowiedzi : ) Szablon jest świetny, *.* Obserwujemy ?? Ja już : * Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Żyjesz marzeniami? To zupełnie tak jak ja. ;) Jestem pewna, że kiedyś uda Ci się pojechać do Japonii, bo wydajesz się osobą, która dąży do spełnienia swoich marzeń, a poza tym ja lubię wierzyć, że marzenia się spełniają, szczególnie osobom, które naprawdę tego pragną. Nie dziwię się, że podziwiasz pana Alberta Einsteina - po prostu geniusz. Ja nie byłabym zdolna do życia w średniowieczu i nawet nie chciałabym próbować. W tamtym roku byłam w projekcie o epokach historycznych i po prostu z góry wiem, że bym sobie nie poradziła, chyba jestem zbyt przyzwyczajona do teraźniejszości. :D Poza tym bardzo mądre odpowiedzi. Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie napisane ;)
    zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne pytania i jeszcze lepsze odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka ;3
    Ohoho, ja również żyję marzeniami ^.^ Bez nich nie byłabym w stanie zrobić kroku na przód...
    Świetne odpowiedzi ;)
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że ponowne zmieniłaś nieco wygląd :) Strasznie fajnie to wygląda!
    U mnie nowy wpis, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem jesteś niezastąpiona !:)
    Przepraszam,że mnie tak długo nie było:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się zastanawiałam, czy czegoś nie zepsuję, ale jakbym nie spróbowała, to bym się nie przekonała ;)
    Cóż... Fakt, ze szkołą nigdy do końca nie trafisz. Cudnie byłoby, gdyby można było już po podstawówce, wybierać sobie kierunkowe przedmioty :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no, wiesz, nauczyłam się że lepiej nie pokazywać tego, jak bardzo do dupy się czujesz, bo wtedy ludzie tylko coraz bardziej mają Cię gdzieś i tracisz coraz bardziej w ich oczach. Także no. Sama rozumiesz. Trzeba to ukrywać. :)
    A co, słuchałaś takiej muzyki? xD
    I no, po ostatniej Twojej odpowiedzi widzę że jesteś raczej altruistką, także możemy sobie przybić piąteczkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. EHEHEHEHEHELOŁ
    Mądrze napisane ;_; Sama bym tak inteligentnie nie napisała, bo rozumu mi brakuje.
    Co do punktu 3, to mam podobnie :D CHOCIAŻ JA JESTEM BARDZIEJ TYPEM PESYMISTY. ;)
    Hmm, mogłabyś mi powiedzieć o czym jest ta książka "Cień Wiatru"? Ciekawy tytuł, więc mnie zaintrygował :>>
    Ah, i jeszcze jedno ;_; Sama robiłaś ten szablon i wygląd, czy ktoś Ci pomagał? Bo wzięłam do siebie Twoją radę, żeby zmienić wygląd, więc potrzebuję pomocy, bo nie bardzo potrafię zrobić coś ładnego. :))

    OdpowiedzUsuń
  13. W większości pytań uważam tak jak ty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziwne sny mają oryginalne istoty. Jesteśmy oryginalne 8D
    Wah! Dziękuję za komplementy pod notką :3
    Mordka mi się teraz cieszy xD

    OdpowiedzUsuń
  15. No więc nawiązuję do Twojej odpowiedzi o tym wyglądzie. ;_;
    Cieszę się, że zaoferowałaś mi moją pomoc :3
    Tylko... Potrafiłabyś mi zrobić wygląd bloga? x: BO WIESZ... Ja to się gówno znam :>
    Ewentualnie troszeczkę mną pokierować x_x JA NAPRAWDĘ JESTEM CIEMNĄ MASĄ ;_;
    Jakoś się odwdzięczę ;_; Nie wiem jak, ale jakoś na pewno. Chyba, że nie masz czasu to rozumiem ^_^
    POPOPOPOPOPOPOZDRO *O*

    OdpowiedzUsuń
  16. No tak, to w sumie jest dobijające, ale lepsze niż jak wszyscy pytają co się dzieje, a Ty nawet sama nie jesteś w stanie tego zdefiniować. :0
    Ja osobiście próbować pocieszać mogę, ale nie byłabym taka pewna czy mi to wychodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, iż masz dużo czasu *o*
    Okej, łap maila: xmrrxvoldziux3@gmail.com, jeśli możesz to skonstruuj dla mnie szablon ♥
    No więc... Małe wskazówki...
    -Hmm, kolorystyka tła? Myślę, że jakieś oryginalne tło, głównie w kolorach CZERWONY, CZARNY, SZARY, BIAŁY ^_^ Co wymyślisz - Twoja decyzja :D
    -Tak, narzędzia mogą być tam gdzie są :)
    -Niestety nie mam żadnego wzoru ;_;

    OJ TAM, ZRESZTĄ... Nieważne :3 Wiesz.. Jeśli będzie taka możliwość, to w tle, czy gdzieś tam, fajnie by było gdyby były pojedyncze fotki zespołów: Escape The Fate, Blessthefall, Motionless In White i Asking Alexandrii :)
    Ale to już taki wyjątek.

    Jak widzisz - nie potrafię opisać, jaki bym chciała. Oby był w podobnej kolorystyce do teraźniejszej :)
    Będę miała u Ciebie za to dług wdzięczności ♥
    ZDAJĘ SIĘ NA CIEBIE. ^_____^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie notki i zachęcam do obserwacji bloga. :)