22 czerwca 2013

Natsuyasumi!

Coś z życia Aiko

Czuję to... Wakacje zbliżają się wielkim krokami. Mamy coraz więcej czasu na wszystko. Dlatego też postanowiłam poważnie myśleć nad planowaniem tegorocznego lata. Znów umilę notkę swoimi gimpowymi karykaturami.

I. Tamtego roku większość czasu spędzałam z ołówkiem i kartką, szkicując co się tylko da. Spoglądając na zachowane z wtedy rysunki, przyznam, że podczas intensywnego zajmowania się tym hobby, całkiem nieźle poprawiłam sobie kreskę. Gdy blogowałam na wp w każdej notce zamieszczałam swoje „dzieła”. Niestety, obecnie moja pasja rysowania jakby zanikała. W tym roku praktycznie bazgroliłam jedynie w szkolnych zeszytach. A te rysunki są bardzo mało oryginalne, w ogóle bez pomysłu, wręcz dziecinne! Czas się zmobilizować i znów poćwiczyć nad kreską. Bo jak to mówią: „ćwiczenia czynią mistrza”. Aiko powraca do rysowania!

 

II. Kiedy to ja stroiłam gitarę? Kiedy to cokolwiek grałam? Nie pamiętam. Rodzice bójcie się, gdyż od teraz Aiko będzie brzdękać i brzdękać... 


III. Obiecałam sobie, że w końcu zacznę czytać coś z domowej biblioteczki. Mam masę książek, starych, czy też nowych (wole te nowe z ładną okładką), czas zacząć pochłaniać historie ich bohaterów. Małe wyzwanie: co najmniej 20 przeczytanych książek w te wakacje.


IV. Kończę uczenie się z podręcznika „japoński nie gryzie”, teraz planuję zaopatrzyć się w coś więcej. Może coś do kanji? Tak, nauka kanji to dobry pomysł.


V. Mam niemałą listę anime i dram do oglądnięcia. Wiem jak bywa z obietnicami, ale mimo wszystko obiecuję: przynajmniej jeden odcinek dziennie.


VI. Jeszcze tak wiele pomysłów na wszystko! Aiko ma tak wiele do zrobienia! No o czym mowa, o czym... O tzw. kreatywnościach Kochani. Na pewno będzie ich wiele.

Witajcie wakacje! Szkołę skończyłam ze średnią prawie 4,7 :). Ja ne!

Z dnia: 22.06.2013

25 komentarzy:

  1. Wyczuwam, że poważnie uczysz się japońskiego ;3 Odezwij się do mnie, pouczymy się razem :33

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze człowiek tyle na te wakacje planuje a na koniec i tak ma wrażenie, że niczego z tej swojej listy nie zrobił, i tak naprawdę przez cały czas się jedynie obijał. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. A, uwielbiam twoje notki z tymi rysunkami, strasznie pocieszne są! Również mam zamiar w te wakacje poćwiczyć mój marny rysunek, ale to dopiero na miejscu drugim. Na pierwszym fotografia. Muszę wreszcie przysiąść i poznać wszelkie techniki i wyciągnąć z tej mojej cyfrówki ile się da. No i tak samo jak ty również gitara, książki, anime. I seriale i filmy! Uwielbiam takie wakacje, serio :D

    OdpowiedzUsuń
  4. te obrazki i podpisy świetnie się komponują ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zamierzam się uczyć japońskiego, ale od przyszłego roku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam plany jako takie, ale pewnie i tak skończę przed kompem i anime xD Powodzenia ^ ^ Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kończę gimnazjum, za bardzo się nie przykładałam, poza tym dużo chorowałam, ale mam średnią jakoś 4 coś. :P Mnie z kolei najlepiej poszedł angielski, ale jeden błąd z podstawowego miałam (choć miałam dylemat pomiędzy tą odpowiedzią, którą wybrałam, a tą, która była prawidłowa ;p). Od kiedy zaczęłam mangi po angielsku, niezwykle się z tego języka poprawiłam (choć mój niezwykły skok z angielskiego nastąpił, gdy zaczęłam się udzielać na mal'u). O.o Ja w wakacje też zamierzam się uczyć japońskiego i francuskiego do tego, bo za 3 lata planuję z przyjaciółką na JapanExpo pojechać, a u Francuzów z angielskim nie bardzo. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ;D dobrze, że na koszulkę, mi kiedyś narobił na głowę, akurat jak biegłam na randkę ;p

    Kupiłam na allegro,taniej wychodzą używane i można trafić naprawdę fajnie :)lalka pochodzi z serii lalek Mattel Monster High.
    Makijaż zmywasz zmywaczem do paznokci z acetonem, ponoć lepiej samym acetonem schodzi. Na yt masz mnóstwo tutoriali jak je malować i jak robić peruki, lub jak zmienić im włosy :)
    Zaopatrz się w lakier Mr.Super Clear matt, bo dużo lepiej maluje się na lalce dzięki wcześniejszemu nałożeniu tego specyfiku a potem łatwo można zabezpieczyć naszą pracę, jest dość drogi, ale się opłaca.
    Cienie robię pastelami suchymi, a resztę akrylami bądź kredkami akwarelowymi, albo i jednym i drugim :)
    A oczy i usta nabłyszczam bezbarwnym lakierem do paznokci ;D
    Jakbyś miała jakieś pytania czy coś pisz na tantpis@wp.pl, sprawdzam maila codziennie, mogę Ci przesłać różne linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez mnie zawsze musza opsrac. A szczescie ? No wlasnie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz plany na wakacje podobne jak ja :) Wreszcie poćwiczyć na gitarze! Mam bal gimnazjalny w czwartek, więc zamiast grac (co baardzo kocham) uczę się na pamięć własnego wiersza, próbuję chodzić na obcasach i wymyślic jakąś fryzurę. A gitarka się kurzy...
    U ciebie też były beznadziejne wyniki z rozszerzonego angielskiego? U mnie średni wynik to 20%...Zwalają winę na miejsce zamieszkania, wiadomo, dzieci ze wsi się na językach nie znają. Jak z tym jest naprawde?

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne są Twoje rysunki:) wsumie od zobaczenia ostatnich odcinków Bleacha nie widziałam żadnego anime! może polecisz jakieś anime fantasy gdzie leje sie dużo krwi??:D

    OdpowiedzUsuń
  12. wcale nie są dziwne, są fajne w swojej prostocie :D nie narzekaj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Te obrazki świetnie tu pasują. ;) Kiedyś uczyłam się grać na gitarze, ale uznałam, że to nie dla mnie. Z tego co pamiętam, to w tamte wakacje przeczytałam jakieś 25 książek, ciekawe jak będzie w tym roku... Ja już miałam bierzmowanie. Strasznie się obawiałam tego egzaminu, ale okazało się, że dostałam tylko jedno łatwe pytanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm.... aleeeeeee zacny blogasek taki, taki KAWAII :3

    OdpowiedzUsuń
  15. ojjjooj te rysuneczki są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Plany na wakacje trzeba będzie jakieś wymyślić.Chętnie bym poszła jeszxze raz na sój bal gimnazjalny,ale mieliśmy w lutym. Współczuję porannego wstawania dzień później. My mieliśmy w sobotę,nie trzeba było rano wstawac,ale za to nie trwało to aż do 3!
    Na wp najbardziej mnie wkurzały psujące się rzeczy.A to czegoś nie mogłam dodac,a to licznik przestal działać. Ale na spamerów jakoś nie trafiałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też kiedys chciałam uczyć się japońskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. moja lista dram,które chce obejrzeć,że bardzo bardzo długo. tyle dram,tak mało czasu ;c

    OdpowiedzUsuń
  19. Te karykaturki są urocze ^^ Też ostatnio wzięłam się poważniej za naukę japońskiego XD Wiele się u Ciebie działo! Dobrze, że wakacje coraz bliżej, ale specjalnych planów na nie nie mam ;P W dodatku złapałam jakieś przeziębienie, ale mi już przeszło ;) Siedzenie w szkole na ostatnich dniach to istne męki - znam tooo... Mi nie przeszkadza, możesz tak pisać dalej i bez końca ;-) Gratuluję wytrwałości i byle tak dalej ;**** PS: u mnie nn ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam nie mogę się doczekać aż wkroczysz do mojej szkoły! No, teraz to już naszej, nie? A co do długiej listy anime, to też przez ten rok szkolny trochę mi się tego nazbierało. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, bal gimnazjalny, jak dawno to było... DO jakiej szkoły teraz się wybierasz :3?
    Plany widzę masz bardzo twórcze na wakacje! Tak trzymać, oby się tego wszystkiego chciało XD. Ty narzekasz, że kończysz szkołę z średnią 4,6? O co ci chodzi? Czy to świadectwo będzie ci w życiu potrzebne? Ty się martw o swoje świadectwo pod koniec szkoły średniej. Co to jest gimnazjum i na co ci ono xP? Ważne, żebyś się dostała do szkoły z wynikami z testów gimnazjalnych i już.

    OdpowiedzUsuń
  22. dzięki za polecenie anime:) deadan wonderland nie widziałam z pewnością w wakacje obejrze. Claymore widziałam-kojarze nazwe ale nie pamiętam o czym było-musze znaleźć w necie jakieś informacje;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie tak niestety jest, więc trzeba szukać na allegro jakiejś tańszej, bo czasem już za 20zł można kupić,a materiały do tej pory jeszcze zbieram, więc też nie kupiłam wszystkiego na hop siupbo to za duży wydatek jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie notki i zachęcam do obserwacji bloga. :)