4 czerwca 2013

Niezdrowa dawka kreatywności

Miało być pięknie, miało być słonecznie, miało nie padać, miało być ciepło. W długi weekend miałam się wygrzewać w słonecznych promieniach, miałam wdychać świeże powietrze i rysować przy uspokajającym szumie wody... Wciąż nadużywane przeze mnie słowo „miało”. Cóż poradzić na to, że słonko zostało bezczelnie przysłonięte gęstą warstwą chmur? Mmm... Kocham to! (Taka drobna ironizacja.) Notka miała być dodana w piątek, ale ze względu na awarię internetu do tego nie doszło. Ba! Przez cały ten czas, wpis przeleżał jako szablon i brakowało mi wciśnięcia każdemu bardzo znanego "opublikuj". 

Co dziś dla Was kochani przygotowałam? Parę drobnych kreatywności Aiko. Pokazywałam już parę notesików swojego autorstwa, prawda? Ostatnio również takowy wykonałam, jednak nie bawiłam się igłą i nitką. Zamiast materiałowej okładki, jaką w zwyczaju mam robić, wykorzystałam gazetę. Mówiłam, że uwielbiam taki motyw?
A oto moje dotychczasowe "wyroby", osobiście najbardziej lubię ten drugi - dżinsowy z małymi ćwiekami po bokach, jest najbardziej poręczny, głownie jego używam. Przy ostatnim robiłam (czyt. rysowałam) wyłącznie okładkę.
Ma on taki "segregarowaty kształt" (jest taki ścięty, ukośny?  nie wiem jak to nazwać). Kurcze nie mogłam się powstrzymać i nie przykleić Tolka Cacka! Mam wielki sentyment do tej bajki. Jako zacny bachor ciągle rysowałam Kocią Ferajnę! Choć z nich wszystkich moje serducho podbijał Benek!
W prawdzie już po dniu matki, ale pokazać prezent nie zaszkodzi. Postanowiłam poszukać inspiracji w sieci, trafiłam na „serducho z kawy”. W sobotnie popołudnie wzięłam się do roboty i oto powstało! Poza tym wykonałam koszyk z papierowej wikliny, acz został on ofiarowany, jako prezent od mojej mamy dla jej mamy (tak, moje rzekome zdolności plastyczne zostały wykorzystane, ba, żeby to pierwszy raz). Ale spokojnie robię kolejny na domowe użytkowanie, także przy kolejnej notce tego typu będziecie mięli okazję go zobaczyć. 
Dla jasności, to wylewające się z  "podstawki" to wata. Dość dziwnie  wyszło na zdjęciu...

Mmm... Myślę, że żaden czytelnik AikoWord nie będzie pamiętał, mojej notki z Ryssika, z tego co wiem, nieliczni z wp mnie czytają, a przynajmniej "widocznie", więc wrzucę swoje starocie z origami. Obecnie je wykorzystuję jako takie "podręczne organizery" (np. na jakiś długopis, nożyczki itp.)
Ot ! Takie użyteczne cacko ^^

Obiecałam również jakiegoś bazgrołaka w tej notce, więc proszę. Aaa... Pragnę tu zaznaczyć, iż ten rysunek był wzorowany na.... Moim zdjęciu (starym, nawet bardzo starym, aż mi wstyd!).
Nabąknę, że jak na Aiko przystało, rysunek niedokończony ^^
Na koniec zostawię Was z nutką One Ok Rock. Mata ne!



Z dnia: 04.06.2013

25 komentarzy:

  1. Bożeeee kocham tę piosenkę ^.^ A tak wgl... Chyba wyślę Ci moje zeszyty i mi je tak ładnie przyozdobisz, co? ;) Najbardziej podoba mi się ten ostatni ^ ^ Masz talent do plastyki widzę ;) Pozdrawiam
    Akane
    PS: Zapraszam na drugiego bloga ;p Tak na marginesie, co o nim sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe arcydzieła! Robisz taki rzeczy na zamówienie hehe? ;> Notesy są przecudne, takie oryginalna, chyba każdy chciałby takie mieć. Origami jest dla mnie rzeczą nie do ogarnięcia, ale wygląda bajecznie. A ten rysunek, mimo iż niedokończony, ma e sobie coś takiego, że wow. *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja powiem o tej "kocham" pogodzie zupełnie bez ironii - już wolę deszcze niż upały, podczas których jestem nie do życia. Miło posiedzieć w przytulnym domu, kiedy za oknem leje deszcz, choć za popołudniami na hamaku też już tęskno się robi.
    Nadal trzymam się postanowienia, że muszę sobie zrobić notatnik według Twojego pomysłu, ale obszywany skórą i stylizowany na średniowieczną księgę :) Zawsze jednak brakuje mi czasu na to przedsięwzięcie. A szkoda, bo takie zeszyty to świetna sprawa (zwłaszcza z moim zamiłowaniem do artykułów papierniczych wszelkiej maści). Świetny jest ten z gazety! Ale fajnie wygląda jeszcze motyw z losowo powydzieranych fragmentów poprzyklejanych jak popadnie.
    Uch, a ja kupiłam mamie kwiatka zamiast pofatygować się o coś bardziej kreatywnego :P
    To niezwykłe, jak inspirujące jest oglądanie takich zdjęć! Aż się ma ochotę samemu zrobić taki "ogranizer", żeby choć w niewielkim stopniu opanować bałagan na biurku...
    Pozdrawiam >:3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehhh, z tą pogodą tak jest. U mnie też ciągle pada t.t gdzie jest lato? Buuu.
    Cudowne notatniki *___* zrób mi taki buuuu! W ogóle Aiko bardzo twórcza O____o. Ja nie mam smykałki do tworzenia takich rzeczy. A origami moja koleżanka robi. Są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku, ale te zeszyty są ładne, no, no jestem pełna podziwu ^.^ Do tego origami co masz jako organizer nigdy nie miałam zdolności by to poukładać do kupy, za to moja koleżanka zorbiła mi w ten sposób pandę ^.^ To serduszko z kawy też bardzo fajne. Masz talent ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. BArdzo twórcze te Twoje wyroby ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo kreatywne te okładki! No i reszta tych rzeczy z pewnością na prezenty idealna XD Tak, wszystko miało być, ale jednak pogoda kiepska >.< Rysunek nawet całkiem całkiem....nie pomyślałabym, że to wzorowane na zdjęciu, ani, że nie dokończone ^.^ Słowem: twórcza notka ;*****

    OdpowiedzUsuń
  8. serduszko z kawy bardzo pomysłowe, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No jadę do Berlina, udało mi się! :D
    I cóż, zależy kto Cię uczy PO, mnie pan dyrektor więc jest naprawdę super :D
    I no, też lubię takie DIY ale to się ma nijak do np. Twojego pudełeczka na nożyczki i klej czy zeszytu z rysunkiem, super są! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz jaka była dla mnie największa motywacja? Brak ubrań w które się mieszczę, w szczególności spodni ;)
    Podziałało jak nic ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. te notesy sa swietne. Na serio. Tylko chyba miec do tego jakies zdolnosci plastyczne czy cos w tym rodzaju, ktorych ja raczej nie mam. No pogoda nie jest taka zla. Od czasu do czasu deszcz popada,ale mi to nie przeszkadza. Juz wole to niz gdy jest duszno. Origami dopiero zaczynam ogarniac. Zawsze mi sie podobaly rzeczy robione ta technika ale nigdy nie rozumialam strzalek w mojej ksiazce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję kreatywności, świetne te notesy! ^^
    Ja niestety nie mam cierpliwości do takich rzeczy, ale może kiedyś uda mi się stworzyć coś ładnego własnoręcznie haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam za długą nieobecność na twoim blogu. Notka jak zwykle kreatywna :) Masa ciekawych rzeczy zawarta w jednym miejscu :) Dlatego właśnie lubię twojego bloga.
    Noo :D. Teraz już mniej więcej wiem jak wyglądasz :>
    Mówiłam już jak bardzo podoba mi się ostatni zeszyt? A raczej pani na nim ? :)
    Ps. Zapraszam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz naprawdę talent i wykazujesz się kreatywnością, fajne te rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko na fotkach, zazwyczaj to mała wredota, ale i tak ją kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy i drugi! *-* Piękne, znowu powtórzę, że zazdroszczę Ci talentu i umiejętności (:

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny rysunek! Malowany tuszem, prawda? Uwielbiam ten styl, choć dopiero się go uczę (tzn: szukam wzorca. I znalazłam, na płocie liceum do którego idzie moja siostra. ma za zadanie zaraz pierwszego dnia przerysować te cudne portrety i mi przynieść :)) Nie piszę że masz talent, bo po tylu komentarzach już chyba to wiesz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Administracja blooga twierdzi, że nadal pracuje nad serwisem i stąd wszystkie problemy. Ja nie miałam problemów z logowaniem, ale za to nie mogłam dojść do porozumienia z blogami testowymi, które założyłam sobie do próbowania nowych szablonów. Nie mogłam na nie wejść - nie chciały się wczytać. A jak już udało mi się do nich dostać, to wszystkie zmiany w szablonie wprowadzały się z kilkunastominutowym opóźnieniem. Porzuciłam więc próby jakiegokolwiek porozumienia z nowym bloogiem i chciałam je usunąć - też nie mogłam, wiszą więc na serwisie do dziś :P
    Nie wiem co oni robią, nadal pewnie nad tym wszystkim pracują. Po prostu udostępnili użytkownikom niedopracowaną wersję z mnóstwem błędów i teraz lecą na łeb na szyję z naprawą. Jak to bloog.pl.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ z Ciebie zdolna istotka!

    OdpowiedzUsuń
  20. I chyba właśnie o to chodziło! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. A tak w ogóle to chciałabym zapytać o coś. Może tutorial jak robisz takie notesiki?

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku, jaka ty jesteś uzdolniona! Rysunek boski, a szczególnie podobają mi się te notesy! Chciałąbym też być taka krewatywna xD.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie notki i zachęcam do obserwacji bloga. :)