1 sierpnia 2013

[29] Liebster Blog - dwie nominacje

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pierwsza od Suza z krople-szczescia

1.Jakie są Twoje zainteresowania? 

Czyli czym się interesuję tak? Jest tego bardzo wiele. Oczywiście pierwsze miejsce zajmuje kultura Japonii, czasem potrafię przysiąść i czytać o niej godzinami. Następnie jest muzyka, bez niej życie byłoby puste, lubię poznawać biografie i dyskografie ulubionych zespołów. Kolejno rysunek, bo kartka i ołówki są zawsze dobre na nocną nudę! Oprócz tego zajmuję się DIY, kocham tworzyć coś z niczego, prace ręczne są czymś niezwykle oryginalnym i ciekawym. Do zainteresowań mogę też zaliczyć czytanie książek, czy oglądanie filmów, dram i anime (dziwnie brzmi, że oglądanie czegokolwiek może być zainteresowaniem). Moim hobby jest też blogowanie. 

2.Gdybyś miał/miała wybrać spośród wszystkich swoich zainteresowań tylko jedno, jakie by to było? 

Hymm.. to bardzo trudne pytanie. Najchętniej scaliłabym wszystkie w jedno, ale cóż jak trzeba wybrać, to Aiko wybierze... Może zadziwię, ale muzykę, bo w gruncie rzeczy to ona jest czymś naprawdę niezwykłym. 

3.Jaka piosenka chodzi Ci ostatnio po głowie?

Spyair – Nadek 

4.Czy jest jakaś książka, którą od dawna chcesz przeczytać, ale nigdy nie masz okazji? Podaj tytuł.

Chyba nie. Jeśli mam na coś chrapkę to od razu wypożyczam i czytam. 

5.Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?

Jak najwyższy, najlepiej na samiutkim czubku głowy, niedbale zrobiony kok, zbierający wszystkie włosy prócz grzywki (coś niemal identycznego do mojej Aiko w nagłówku). Zazwyczaj tak chodzę uczesana jest to najwygodniejsza fryzura. 

6.Co wolisz: film czy serial? 

Zdecydowanie film. Zbyt długie (tzw. tasiemce) seriale doprowadzają mnie do szału!

7.Otwórz najbliższą książkę na 13 stronie. Jak brzmi pierwsze zdanie?

„Niedźwiedź wyciągnął się przy ognisku pomrukując z zadowolenia.” (???) Najbliższą książką okazały się Baśnie Braci Grimm (dzięki grubej i twardej oprawie służy mi jako podkładka pod laptopa, gdy leże na łóżku.)

8.Jakie jest Twoje zdanie na temat horrorów? 

Nie lubię horrorów, są beznadziejne i wszystkie naciągane, a oglądając jakieś w ogóle się nie boję. A więc się pytam czy to są faktycznie horrory?

9.Jaki zespół muzyczny/wykonawcę lub konkretną piosenkę byś mi polecił/poleciła? (może być kilka, chętnie posłucham

Moja droga Suzo, nie wiem jakiego rodzaju muzyki słuchasz, ale napiszę Ci co ja uwielbiam i co mogę słuchać o każdej porze dnia i nocy: Three Days Grace, Siddharta, Linkin Park i Powerman 5000 (a jeśli chcesz coś więcej to zapraszam do zakładki „Kim jest Aiko”, tam jest coś co mogę polecać osobom o podobnym guście do mojego ^_^). 

10.Co wolisz: kawę czy herbatę? 

Jestem straszną kawoszką i herbatopijką. Także na to pytanie nie jestem w stanie odpowiedzieć.

11.Co lubisz w blogowaniu? 

Wiele rzeczy, a tak naprawdę wszystko. To, że poznaję nowych ludzi, że mogę dzięki innym blogom rozwijać swoje zainteresowania, że mogę się bezkarnie chwalić, żalić i nawet jeśli strzelę jakąś gafę to mi większość wybaczy, a nawet pewnie nie zauważy albo zwyczajnie oleje, bo przecież tak naprawdę mnie nie znacie. :) 


Nominacja od dziewczyn z tworczosc-qani


1.Grasz na jakimś instrumencie? 

Tak, na gitarze. 

2.Z kim najczęściej piszesz na gg, bądź innych komunikatorach? 

Zacznę od tego, że najczęściej piszę z kimś, gdy coś od kogoś chcę (najczęściej Aiko jest na niewidocznym), a gdy naprawdę mi nudno i naprawdę chcę kogoś „zabajerzyć” to oczywiście z przyjaciółmi i osobami, które gdzieś się przewinęły przez moje życie (np. poznane na wyjazdach). 

3.W jakie gry lubisz grać? 

Kocham gothica ponad wszystko! Zawsze gdy jestem spragniona widoku ciężkich zbroi, mieczy, troli, orków, ścierwojadów , mor, asasynw, najemników, kopaczy, magów, Diego, Bezimiennego... To gra z którą jestem od dawien dawna i zawsze uwielbiam do niej wracać! Oprócz tego na nudę lubię sobie włączyć simsy, acz te po blisko 30 min wyłączam, bo moje znudzenie osiąga wyższy stopień. Gram jeszcze w jedną z online(ówek?) z gameforge. 

4.Jakiej przeglądarki używasz? 

Google Chome 

5.Jesteś seme czy uke, a może seke? 

Hymm.. Chyba same... 

6.Wolisz oglądać/czytać coś z cenzurą czy raczej bez? 

Zazwyczaj oglądam/czytam z cenzurą.

7.Wolisz tradycję czy współczesność? 

Może typową tradycjonalistką nie jestem, ale uważam, że tradycja jest piękną historią, wartą naśladowania we współczesności. 

8.Jakie jest twoje wyobrażenie wampira? 

Szczupły i wysoki mężczyzna, z kruczymi włosami, pięknymi białymi zębami, w dzień ciemnymi piwnymi oczyma, a nocą czerwonymi, o jasnej karnacji – niemal białej. Dobrze się ubierający, nieśmiały, ale w niektórych sytuacjach wykazujący się wysoką arogancją i brakiem szacunku do rasy ludzkiej. Pociągający i przystojny... Prawie ideał mężczyzny.


9.Masz jakiś ulubiony cytat lub powiedzonko? 

Taiki bansei - nie wiem skąd to się wzięło, ale podpisuję się pod tymi słowami. 

10.Pochwal się! Najtrudniejsze słowo/słowa jakie znasz? 

O kurcze, nic mi do głowy nie przychodzi... Ale wszystkie te słowa mające w sobie literki „r” i „l”. Tia... Aiko ma lekką wadę wymowy. 

11.Jesteś optymistą, pesymistą czy realistą? 

Optymistyczna realistka, tak bym się określiła. Zawsze różowo, lecz z rozumem.



Nagnę trochę zasady (praktycznie wszystkie) nie będę nikogo nominować. Niestety nie mam żadnego pomysłu na pytania. Może w następnej notce to nadrobię :). Ja ne Kochani!

24 komentarze:

  1. Wygląda na to, że mamy podobny gust muzyczny. :)
    Siddharta i Powerman 5000 wcześniej nie słyszałam, ale brzmią całkiem nieźle ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobała mi się twoja wizja wampira. ^^
    I grasz w Gothic! Yaaaay! Bezimienny i jego tyłeczek to moja miłość. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu, ale Twoje wyobrażenie wampira skojarzyło mi się z Edwardem ze Zmierzchu xD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Baardzo podoba mi się twoja wizja wampira. XD Tylko mój miałby jeszcze skośne oczy. XDD

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podobało się wyobrażenie wampira z książki Pilipiuka "Wampir z M-4" gdzie wampir jest "wiecznym robolem"-pracuje w tej samej fabryce od czasów carskich, jest ślusarzem, i nikomu nie przeszkadza, póki nie zgłosi się po emeryturę. Ma mieszkanie M-4 które dzieli z dwoma innymi wampirami i malucha. Naprawdę śmieszna ksiażka, polecam. I międzypokoleniowa, rodzice też się uśmieją (no, może młodsza siostra nie).
    Czołem

    OdpowiedzUsuń
  6. Phi! Przecież Gothic to klasyka. xD
    Niektórzy robią znacznie większe miesięczne zakupy niż ja, już szczególnie podziwiam ludzi, których stać na parę figurek w miesiącu, ale że jestem jeszcze osobnikiem niepracującym to muszę się ograniczać. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze z kuzynem oglądałam na yt te wszystkie głupiutkie parodie z Gothica. xD
    Ja nie przepadam za czytaniem online (i mówi to ktoś kto zajmuje się skanlacjami, co z hipokryzja! hah) jak mam okazję kupić tytuł, który lubię, albo coś co mnie zainteresuje to kupuję. Lubię wspierać polskie wydawnictwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No niektóre są niezłe. ^^
    Ja też nie mieszkam w mieście, szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy ostatni raz kupiłam mangę w empiku, czy matrasie, zawsze zamawiam je w większej ilości przez internet. xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę tych pytań było, więc się nie dziwię, że po tym już nie chce się pytań na nominacje wymyślać ;)) Też mnie zaintrygowało pytanko o wampira ^^ Oglądałam anime o tej tematyce i wyobrażam sobie go takiego jak Kaname z Vampire Knight na przykład ;p Chociaż taki jak Edward ze Zmierzchu także nie jest złym modelem wampirka ;****

    OdpowiedzUsuń
  10. Już kolejna osoba mnie o to w ostatnim czasie pyta. xD hah Tak, opłacają się. Mangi w sklepach internetowych są o wiele tańsze, więc nawet doliczając koszta wysyłki (przy czym niektóre sklepy po przekroczeniu jakiejś kwoty mają ją darmową) i tak wychodzi taniej niż gdybym kupowała np. w empiku. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawił mnie punkt 8 . :)
    Zapraszam : daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami i na yattcie, ale zazwyczaj tylko wtedy, gdy mają promocję 4 za 3. Ogólnie upodobałam sobie sklep.gildia.pl bo mają najtaniej. ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się zadanie z książka! otworzyłam zaraz tą leżącą obok mnie i trafiłam na bardzo długie i bardzo smakowite zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja wszechstronność w zainteresowaniach chyba nigdy nie przestanie mnie zadziwiać. Fakt - muzyką mnie zaskoczyłaś. Myślałam, że wybierzesz Japonię. :) Przy tobie jestem tchórzem - boję się horrorów. ;p Mam identyczne wyobrażenie wampira. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Optymistyczna realistka... podpisuje się pod tym ;) Tez używam Chrome *0* xD Pozdrawiam
    Akane
    PS: Szablon idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Niedźwiedź wyciągnął się przy ognisku, pomrukując z zadowolenia" - i już mam ubaw do końca dnia:D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyobrażenie wampira - mam podobne :)
    Dużo można się dowiedzieć z tych nominacji :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam lekkie wady wymowy ;D

    Dziękuję kochana :* miło to czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super,ale się cieszę,że Cię w końcu znalazłam :)
    Usunęłam wcześniej bloga i przepadły mi wszystkie "ulubione".
    Ale już problem rozwiązany ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nasz gust muzyczny się tak różni, rany ;_;
    A co do Tagu... potwierdzam - nieśmiertelny!
    Pamiętam jaka radość była na onecie, kiedy zostało się otagowanym :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie notki i zachęcam do obserwacji bloga. :)