10 listopada 2013

[38] Aiko dla Was narysuje...

Ohayou Kochani! Dziś przybywam do Was z notką informacyjną. 
Jakie to wieść dla Was niosę?

Od jakiegoś czasu byłam pytana: „Czy rysuję na zamówienie?”, kiedyś też ktoś pytał czy robię notesy na zamówienie. Jak doskonale wiecie, uwielbiam robótki ręczne i rysować. Niejednokrotnie już wykonywałam portrety, niejednokrotnie już ktoś u mnie coś zamawiał, co prawda zazwyczaj mój wysiłek był doceniany słownie bądź odwzajemniany jakąś słodkością, w postaci czekoladek chociażby. Jenak postanowiłam pójść kroczek do przodu i na blogu udostępnić coś w stylu „Aiko Sklep”. Jeśli ktoś będzie miał ochotę zamówić np. notesik, bransoletki (tymi się jeszcze na blogu nie chwaliłam, możecie zobaczyć przykładowe w zakładce „Aiko Sklep”), czy też portrety – które z wielką (nawet największą) przyjemnością będę wykonywała – PISZCIE!


Różne „bezpańskie twórczości” trafiają do „srebrnej agrafki”, znajdują się tam obecnie 3 moje rysunki i jedna taka mało ambitna serwetka, wykonana szydełkiem...
Wymijając pytanie o cenę rękodzieł tudzież portretów, wszystko zależy od zużycia mojego czasu, od poziomu trudności i materiałów, od sympatii do zamawiającego (jak wiadomo po znajomości można więcej ^_^ haha...), od jakości, bo wiadomo doskonała nie jestem, a moje ręce to nie maszyna. Możecie być pewni jednego, gwarantuję oryginalność i niepowtarzalność!
Więcej informacji znajdziecie w  zakładce „rysunek na zamówienie”, serdecznie zapraszam!

Kolejna informacja. Od 6.11.2013r twitter i facebook huczą informacją o nowej trasie koncertowej MIYAViego w roku 2014 i o tym, że Miyavi-sama ma przyjechać do Polski, dokładnie 23 do Krakowa i wystąpić w Klubie STUDIO. Jak Wasze wrażenia po tej informacji? Czy jesteście równie przepełnieni szczęściem jak Aiko? Czy może MIYAVI jest Wam obojętny, a może go nie znacie? Jak kiedyś wspominałam to mój mentor, wielbię go jako artystę całym sercem. Niestety powątpiewam, w to czy pojadę, jest to zbyt daleko, oprócz tego nie mam z kim, samą mnie rodzice na pewno nie puszczą.

Na razie nie ma zbyt wielu informacji na temat koncertu, biletów. Ścieżkę trasy "Slap The Word Tour 2014" możecie zobaczyć na oficjalnej stronie TU, a wydarzenie na FB TU
Dziś krótko, jasno, treściwie! Ja ne!




Z dnia: 10.11.2013

18 komentarzy:

  1. Już wracam z zakładki i mam pytania :) Na jakiej zasadzie wykonujesz notesy? Z opisu słownego zamawiającego (jaką kolorystykę, ewentualne ozdoby sobie życzy itp.) czy wolisz zdawać się na własną wenę? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten blog? Zapraszam do mnie ;3
    http://foreveralonefor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, powodzenia w realizacji. ;) A co do MIYAViego, to odkryłam go dopiero przy okazji tej Twojej notki, w której o nim wspomniałaś. Na koncert chętnie bym pojechała, jednak obawiam się, że szanse mam na to niewielkie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejkaa ;3
    O, nie powiem, pomysł bardzo ciekawy. :) Jesteś niesamowicie utalentowana i mogę się założyć, że wszystkim wokół twoje prace zapierają dech w piersiach, więc myślę, że to może wypalić. Na pewno będę trzymać kciuki. :3 I kto wie, możliwe, że wkrótce sama coś zamówię. ^^
    Znam Miyaviego, ale nie słucham go ani nie podziwiam, więc w sumie informacja o jego przyjeździe do Polski nie robi na mnie wielkiego wrażenie, ale będę się cieszyć waszym szczęściem. :)
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odpowiedź :)
    Póki co nie zamawiam, ale patrząc na Twoje prace - w przyszłości może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam tą nauczycielkę xD Jest tak pokręcona, że aż! Ona w sumie pała sympatią do każdego, kto interesuje się angielskim, i dobrze mu ten język idzie. :P Ja ją mam niestety tylko od angielskiego zawodowego. :x Dziękuję, będę próbować! Ale powiem Ci że podobnie myśleć każe mi moja psycholog. ;D
    Co do ideałów... No tak, nie ma, ale można sobie pomarzyć, bo czemu nie? :p
    Widzę że się rozwijasz, super. :D I interes nawet zaczyna kwitnąć... Brawo! A jeszcze tak spytam, z kim masz lekcje rysunku? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze mi sie marzył taki portret ołówkiem ,więc się zastanowię i zobaczę czy mam odpowiednie zdjęcie ;))

    Moja znajoma lubi Miyaviego ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. I w sumie dobrze, że otwierasz aikosiowy sklep! Już mam dla ciebie jedno zamówienie XD. Kiedyś ci o nim wspominałam. Mojej koleżance bardzo spodobał się twój szkic, który wisi na honorowym miejscu nad moją głową w pokoju XDD. Mogłabyś Aikosiu zostawić mi na naffowie e-maila C: ? I powodzenia z interesem!
    Co do koncertu Miyaviego. Słyszałam jego kilka piosenek i nie przypadły mi do gustu, tak więc Miyavi jest mi prawie obcy. Ale życzę ci udanego koncertu <3 obyś na niego pojechała.

    OdpowiedzUsuń
  9. No i to jest dobre rozwiązanie :) zawsze sobie coś zarobisz. Może jeszcze zrób cennik! Np. portret od iluś tam do iluś tam, notatnik (czy cu tam XD) ileś tam. To by ułatwiło sprawę! <3 W takim razie podam e-mail koleżance, jeśli mogę XDD. Oczekuj od niej wiadomości!

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja, gratulacje założenia sklepiku :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Od rysunku to ja obu nie lubię. Ta w krótszych włosach uznała że depresja nie jest chorobą, a opętaniem przez złe duchy i proponowała mi egzorcystę w świdnicy. A ta druga... Dopuściła do tego, że aż moja mama przyszła do szkoły. Także nieciekawe historie mam z nimi xD U mnie w klasie co poniektórzy dalej nie znają odmian, więc wiesz - są ludzie i taborety. xD Ja tam lubię jak się rozpisujesz. :D Mam nadzieję że interes da jakieś owoce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cudnie rysujesz :) jeśli zamarzę o portreciku, to będę o Tobie pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozytywnie ... :) kiedyś rysowałam, ale jakoś mnie to nie wciąga . :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł bardzo dobry z robieniem prac na zamówienie. Zaraz odwiedzę tą zakładkę, jestem ciekawa co tam będzie.
    Lubię muzykę Miyavi'ego. Fajnie by było pojechać na jego koncert, no ale właśnie nie mam żadnego znajomego, który słucha w ogóle j-rocka. Sama nie pojadę, więc prawdopodobnie nie będzie mnie na koncercie

    OdpowiedzUsuń
  15. JA JADĘ!!!! Moi rodzice się zgodzili, a nawet zamówiłam już kilka dni temu bilet VIP *0* (przepraszam, że wcześniej nie wysłałam Ci info o biletach, ale mój mózg nie funkcjonalno wtedy normalnie ;/ Gomen!!!!!!!!) Co prawda trochę ucierpiał na tym portfel mamusi, ale czego się nie robi dla spełniania marzeń córki? ;) Mam nadzieję, że się spotkamy w Krakowie, a pomysł z zamówieniami naprawdę świetny ^ ^ Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na ten aikowy sklepik ^^ Może kiedyś coś zamówię, a na razie powodzenia z interesem! Piękne te rysunki i myślę, że cena też nie jest zbyt wygórowana, serwetka też Ci się udała ;) No i życzę udanego koncertu ;*****

    OdpowiedzUsuń
  17. A nie wiem czy wiesz ale MIYAVI będzię 23 marca w Polsce w Krakowie. ;) Z resztą fajny pomysł z sklepem. :)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie notki i zachęcam do obserwacji bloga. :)