16 listopada 2013

"I Hear Your Voice"

Rok produkcji: 2013; Ilość odcinków: 18; Gatunek: Komedia romantyczna, Thriller, Dramat, Sensacja,

Co powiecie na młodą egoistkę, bezczelną, arogancką i bez manier, ale będącą naprawdę dobrą adwokatką? A przy tym pojawia się też 19-latek, mający wobec niej dług. Chcący ją chronić ponad wszystko, zakochany? Nie tylko występuje tu wątek romantyczny, lecz również kryminalny. Morderca idący ścieżką zemsty jest zagrożeniem dla obojga bohaterów. Jak splotą się ich losy? Kto umrze, kto przeżyje, kto kogo kocha i czymże jest sprawiedliwość?

Prawniczka Jang Hye Sung właśnie stara się o posadę obrońcy publicznego. Na rozmowie kwalifikacyjnej spotyka Cha Kwan Woo, który także chce stanąć po stronie sprawiedliwości. Jang musi dać z siebie wszystko, by zdobyć tą pracę! Dlatego opowiada kontrowersyjną historię swojego życia z przeszłości, kiedy to jeszcze uczyła się w liceum. Od tego momentu wszystko się zmieni. Historia sprzed 10 lat doczeka się kontynuacji, ale czy zakończy się happy endem?

Propozycja dla młodych i starszych, świetna na nudne, deszczowe, zimne jesienne dni. Aiko oglądała tą dramę z wielką przyjemnością. Lekka, przyjemna, ale dynamiczna historia ludzi o zaskakująco pogmatwanej przeszłości. Jednakże mimo dynamicznej akcji mamy ciągle poczucie spokoju, a wszystko to za sprawą melancholijnego soundtracku – kojący, bardzo delikatny, odpowiednio dopasowany do całościowego klimatu.
Historia jest bardzo spójna, o co na starcie się martwiłam. Czytając opis tuż przed oglądnięciem pierwszego odcinka, pomyślałam, że połączenie dramy o tematyce prawniczej i fantastycznej (element czytania w myślach przez Soo Ha) to całkowity miszmasz, mało tego bałam się epizodów odchodzących od głównego wątku, lecz tego tu nie było! Wszystko było ze sobą niesamowicie spójne, każda sądowa rozprawa prawniczki Jang, czy też jej współpracowników – razem tworzyły coś większego. Początkowo niektóre postacie wydają się mało znaczące, lecz z czasem widzimy, jak wielką rolę one odgrywają w życiu głównych bohaterów.

Słówkiem o bohaterach...
Prawniczka, Jang Hye Sung (Lee Bo Young) – nieugięta, twardo walcząca o swe racje kobieta, obecnie starająca się o posadę obrońcy publicznego. Genialna wręcz postać! Myślę, że prawie każda z pań chciałaby mieć tak silny charakter jak ona.
Licealista, Park Soo Ha (Lee Jong Suk – Awww...) – bardzo zdolny, mądry, inteligentny i przystojny, posiadający niezwykły talent czytania w myślach innym ludziom chłopak. Momentami irytujący swą dziecinną postawą i zawzięciem, ale jego słodka twarzyczka naprawia wszystko co złe dla Aiko.
Cha Kwan Woo (Yoon Sang Hyun) – były policjant, początkowo rywal prawniczki Jang o posadę obrońcy publicznego, kolejno współpracownik, aż w końcu adorator. Osoba, która zmieniła myślenie obojga wyżej przedstawionych. Ktoś, kto pomógł im inaczej spojrzeć na świat i naprawdę wiele ich nauczył. Aiko osobiście uważa, iż odegrał on rolę dobrej wróżki o dobrych radach.

Wiele o „I Hear Your Voice” napisać nie mogę. Ciekawa fabuła, lecz nie urywająca głowy, nic do czego bym chciała jeszcze raz wracać, ale mimo wszystko nie żałuję, że sięgnęłam po ten tytuł. Jak wspominałam coś lekkiego. Polecam.


Ocena: 8/10

Z dnia: 16.11.2013

15 komentarzy:

  1. hej:-) jasne, ze Cie pamietam :D i dziekuje za mily komentarz.;) ja tak samo zastanawialam sie nad usunieciem bloga na wp ale w koncu zostawilam go w spokoju i wchodze na niego raz na jakis czas.
    tak przegladam teraz Twojego bloga i.. wow... niezle rysujesz:) spodobal mi sie zwlaszcza ten ostatni portret wraz z widelcami, lyzkami i nozami :D naprawde widac, jak sie rozwinelas. jeszcze pamietam niektore prace z ryssik.bloog.pl. jak na razie same pozytywy na tym blogu, tak trzymaj :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawniczka i gościu czytający w myślach. Dziwne. Ale może będzie tak, jak mówisz ^____^ chętnie bym oglądnęła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle się ten film zapowiada! Z pewnością go niebawem obejrzę ;) Nie jest nawet taki długi, więc nada się na odstresowanie pomiędzy egzaminami XD

    OdpowiedzUsuń
  4. No przecież to jest moja ulubiona koreańska drama!! ♥_♥ U mnie ma ona zdecydowanie 10/10, dodatkowo Lee Jong Suk jako mój ulubiony flower boy, bias itp xD Kocham go po prostu :3
    Świetna recenzja, świetnej dramy :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ciągnie mnie ;/ Wolę propozycje Japońskie ^ ^ Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może się skuszę, ale jakoś tak wolę anime od dram XD
    Chyba muszę zacząć się promować, bo przecież ludzie sami na mój blog nie trafią... ;_; http://hayakoru.blogspot.com/ (pomyliłam się w poprzednim komentarzu... ;_; BAKA )

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie właśnie bardzo dobrze,że jest to coś lekkiego. Póki co najlepsze wrażenie na mnie zrobił Lee Jong Suk .

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś lekkiego do spokojnego przetrawienia w piątkowy wieczór... miło. Tylko że obejrzenie wszystkich odcinków zajęło by mi 18 tygodni...
    PS. Nominowałam Cię do liebster award

    OdpowiedzUsuń
  10. Może się obejrzy, choć średnio przepadam za tymi filmami.
    Zapraszam: music-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No to mam następną dramę do kolejki, obowiązkowo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo osób teraz pisze o dramach, zachęca, a ja jeszcze żadnej nie obejrzałam o; Muszę to nadrobić migiem, możliwe nawet, że moją pierwszą dramą będzie właśnie "I hear your voice", bo zapowiada się naprawdę ciekawie :D

    Swoją drogą... Błagam, bez gifów w postach! D: To strasznie rozprasza i naprawdę ciężko skupić się na tekście...

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpisałam na twój komentarz na blogu :D
    music-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie znam tej dramki. ><

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie notki i zachęcam do obserwacji bloga. :)