23 grudnia 2013

[43] Merī kurisumasu!


メリークリスマスみんな! 元気かい?


Święta, wigilia już zapasem, dlatego też Aiko zmuszona jest życzyć Wam wszystkie najlepszego! Aiko w tym roku nie wiadomo czemu, ale bardzo cieszy się na wieczór i spotkanie rodzinne jutrzejszego dnia (zazwyczaj nie przepadałam za wigilią, męczyła mnie). Jednak od dobrych dwóch tygodni, a nawet i więcej, bo dokładnie od 6 grudnia, siedzę w domu nie robiąc nic pożytecznego. Powód oczywisty – mianowicie Aiko jest chora. Przeklęta angina nie chce odpuścić, organizm zbuntował się przeciwko antybiotykom, boję się że choroba przeciągnie się do stycznia, a niestety nie będę mogła już sobie odpuszczać szkoły, gdyż (UWAGA!) pierwszy raz w życiu mam zagrożenie i to z przedmiotu, z którym zazwyczaj radziłam sobie bardzo dobrze! Ponadto przez chorobę muszę zrezygnować z misyjnego kolędowania świątecznego. Zawsze mi się to podobało, od trzech lat chodziłam z przyjaciółmi śpiewając kolędy i zbierając pieniądze dla dzieci z Czarnego Kontynentu. Cóż, w tym roku zawaliłam.

Dość marudzenia... Prawie na koniec chcę wspomnieć, iż jakiś czas temu zauważyłam informację na fb od magazynu AoW (zapraszam do kupna magazynu), że szukają talentów. Aiko przerażona swą ponad dwutygodniową, codzienną rutyną postanowiła napisać próbny artykuł i jak się okazało nie na darmo, ponieważ wpuszczono mnie w szeregi redakcji. Mam nadzieję, że się sprawdzę, ze swoim wymuszonym talentem pisarskim.

Kończąc już, nie pozostaje mi jak życzyć Wam szczęścia, zdrowia (jeśli możecie tego życzcie mi najwięcej!), rodzinnego ciepła nie tylko w święta, ale i przede wszystkim poza nimi oraz masy pięknych i wymarzonych prezentów od Św. Mikołaja pod choinką! Merī Kurisumasu minna!

Z dnia:  23.10.2013

16 komentarzy:

  1. No brawo, Aiko, jakie talenty się ujawiniają! Od dzis zwracam się do ciebie tylko per "redaktor Aiko". Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :D No i wszystkiego najlepszego, dużo, dużo zdrowia (zgodnie z życzeniem ;)) i czego tylko sobie zażyczysz. Pierwszy raz słyszę tą piosenkę po japońsku, brzmi świetnie. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak kawaii brzmi ta piosenka w wersji japońskiej *.* Także dużo zdrowia (to najważniejsze), szczęścia i wielu wymarzonych prezentów i żeby w szkole także Ci się powiodło życzę! ;-) No i gratuluję przygarnięcia do redakcji - wierzę, że dasz radę, gambatte ;-***

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki tam wymuszony talent?! To jest naturalny talent ;) Pozdrawiam i również życzę wesołych świąt, szczęśliwego nowego roku i oczywiście powrotu do zdrowia ^ ^
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  5. łał! Jaki zaszczyt, normalnie się kłaniam! Zawsze uważałam że to szkoła niszczy talenty! Powodzenia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Noo droga koleżanka jak najabrdzije pisarski talent ma :) Wesołych i zdrowych :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna piosnka XD aż ją sobie ściągnę haha.
    Brawo, Aikosiu! Oby ci się jakoś wiodło w tej redakcji C: i zdrowiej mi tu szybko! <3 Wesołych, wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż nie chce się wierzyć, że już dziś Wigilia - tyle się na nią czekało :)
    Wesołych, wesołych, spełnienia marzeń! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A więc tak brzmi wesołych Świąt po japońsku? ;> Miejsce w redakcji naprawdę Ci się należy, myślę że sprawdzisz się jak mało kto. :) Z zagrożeniem dasz radę, jestem pewna. W końcu wydaje mi się, że nie z takimi rzeczami sobie radziłaś. Misyjne kolędowanie - wow, fajnie, że w Święta, które są takim wyjątkowym czasem, pamiętacie o innych i dbacie o ich wsparcie, mimo iż są to ludzie tak odlegli. No to teraz życzenia: zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia, jeszcze więcej Japonii, wspaniałych dram i dobrej muzyki, mnóstwo chęci do rysowania i do dzielenia się z nami swoimi pasjami, siły na kolejne dni, pogody ducha i chwil, które będziesz wspominać przez kolejny rok albo i dłużej. No i Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych świąt! A oprócz tego życzę zdrowia, bo ono Ci się z pewnością przyda. Też bym miała zagrożenie z jednego przedmiotu, ale tuż przed wystawieniem ich zgłosiłam się do odpowiedzi i mam ocenę pozytywną. Tobie życzę,żebyś wyszła ze swojego zagrożenia.
    Gratuluję,że udało Ci się dostać do redakcji tego magazynu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ^^ super, życzę samych sukcesów ^^

    Wesołych :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych świąt kochana :* popraw szybko to zagrożenie i zdrowiej :)
    No i gratulacje oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo mam nadzieję,że się sprawdzisz ;> Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, Aiko:). Powodzenia i realizacji wszystkich planów w nadchodzącym 2014 roku;).

    OdpowiedzUsuń
  15. nie zdążyłam życzyć wesołych świąt, to życzę Ci szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie notki i zachęcam do obserwacji bloga. :)