30 stycznia 2014

[46] "Heirs"

Rok produkcji: 2013; Ilość odcinków: 20; Gatunek: Romans, Komedia


Dowód na to, że miłość może pokonywać wszelkie trudności? Wystarczy obejrzeć: „Heirs”.Osiemnastoletnia Cha Eun Sang (Park Shin Hye) będąc w Hollywood, w czasie dość niefortunnym, bo zostaje oszukana przez własną siostrę, spotyka przystojnego Kim Tana (Lee Min Ho). Chłopak postanawia pomóc nastolatce, lecz przysparza jej jeszcze więcej problemów. W końcu bezpośrednio wyznaje, że się w niej zauroczył. Historia zdaje się być przeciętna, jednak tych dwojga dzieli granica ubóstwa i bogactwa. Eun Sang musi zmierzyć się nie codzienną trudnością - wstępuje w szeregi spadkobierców. Od dziś musi udawać przed zgrają snobów nowobogacką dziewczyną.


Kolejna opowieść wydarta niemal z historii kopciuszka. Mówiąca o szczerej i głębokiej miłości między dwojgiem bardzo młodych ludzi. Wciąż nie dojrzałych, gdyż mają oni zaledwie po osiemnaście lat. Ale czy takich dram nie kochamy najbardziej? Wzloty i upadki, miłość i nienawiść, to są słowa, które w dobry sposób opisują całą fabułę, bo czymże jest azjatycki serial bez spisków i intryg.
Cha Eun Sang – dziewczyna pochodząca z biednej rodziny, ma niepełnosprawną, lecz bardzo pracowitą matkę. Sama także łapie się przeróżnych dorywczych robót, by móc spłacać rodzinne długi. Jest ładna, rozsądna, wcale nie głupia i świetnie wychowana, niemalże ideał bez skaz (Aiko lubi tak wykreowane postacie).
Kolejno, Kim Tan – chłopak pochodzący z bogatej rodziny, złośliwiec i buntownik, szaleńczo zakochany w Eun Sang. Za punkt honoru wziął sobie walkę o ukochaną. Można by rzecz, że to obrońca biednych i słabych, gdyż nie tylko jest oddanym partnerem, ale również kochającym synem (jednak tu tylko stronniczo przy matce – w roli Kim Sung Ryoung).
Trzeba też wspomnieć o Choi Young Do (Kim Woo Bin), który jest kolejnym adoratorem, a zarazem obrońcą naszej biednej bohaterki. Mimo że z wierzchu jest gruboskórny i nieprzyjemny, to z odcinka na odcinek jesteśmy świadkami diametralnej przemiany Young Do, a wszystko to za sprawą pierwszej miłości?

Jak zauważyliście w słowniku Aiko brakuje brzydkich słów służących recenzowaniu „Spadkobierców”. Nie mogę ukrywać, że jest to najlepsza propozycja z ubiegłego roku, podczas której niejednokrotnie się śmiałam, czy wzruszałam. Tak, lubię opowieści o „kopciuszkach”, ponieważ sama chciałabym znaleźć tak idealnego księcia, móc go bezgranicznie kochać, a i ze wzajemnością. Możemy mieć nawet tak wiele przeszkód jak postacie z niejednej bajki, ale zakończyć opowieść z mocnym happy endem.
Happy end, właśnie! Dla Aiko drama jest świetna, tylko wtedy, kiedy ma dobre zakończenie. „Heirs” je miało. 20 odcinek to podsumowanie całej historii, wcale nie przesadzone, delikatne i najważniejsze nie zostawia znaku zapytania, czego piekielnie nie lubię!

Podsumowując: „Heirs” polecane dla wielbicieli romansów, dla osób lubiących dynamicznych bohaterów, przechodzących przez ciężkie życiowe chwile. Aiko się podobało, więc...

Ocena: 10/10
gif - tumblr.com





ANIME TAG
Jakiś długi czas temu Zostałam nominowana do ANIME TAG przez Akane! Arigatou gozaimasu!

Pytanie 1: Przenosisz się właśnie do świata jednego z obejrzanych przez Ciebie anime: Co to byłby za świat i dlaczego?
O kurcze... Myślę, że przeniosłabym się do świata Nany Osaki z „Nana” albo Yukari z „Paradise Kiss”. Dlaczego? Ano dlatego, że ich światy są przecudne! Kobiety spełniające się zawodowo, mające marzenia i dążące do nich. Myślę, że ja również chcę tak żyć, tak by marzenia się spełniały i bym ja była w ich centrum. Mogę mieć przy boku jakiegoś przystojnego muzyka bądź człowieka artystę, który będzie o mnie dbał i pomagał mi w dokonywaniu wyborów.

Pytanie 2: Masz szansę na jeden dzień stać się jedną z postaci anime, jaką tylko chcesz: Co to byłaby za postać i dlaczego?
Jest tak wiele postaci, którymi chciałabym być! Mogłabym być np. taką Misaki z „Another”. Dziewczyna okrywająca się tajemnicą, izolująca się, zamknięta w sobie, cicha... Zupełnie przeciwność mnie samej, chciałbym się kiedyś przekonać jak to jest, być taką osobą.

Pytanie 3: Gdyby była do wyboru jedna jedyna super moc, co byś wybrał/wybrała? Jaki rodzaj broni byłby dla Ciebie najodpowiedniejszy?
Kochana Akane ja też wspomnę o teleportacji, dobrze? Tak, teleportacja byłaby doskonałym systemem komunikacyjnym. Jednak jeśli chodzi o osobistą moc, to mogłabym mieć taką, jaką posiada Yin z DtB. Dzięki wodzie wysyłałabym gdziekolwiek swojego duszka i dowiadywałabym się przeróżnych ciekawych rzeczy.

Pytanie 4: W swojej historii byłbyś/byłabyś bohaterem dobrym, czy może złym?
A mogę być obiema? Zazwyczaj stoję po stronie zła, mimo że takowe zawsze na końcu kapituluje. Właśnie! Wykorzystałabym umiejętność (której na szczęście nie posiadam ^^) dwulicowości, właściwie byłabym po stronie dobra, ale kiedy tylko nadarzyłaby się okazja stanęłabym po stronie zła!

Pytanie 5: Samotna wędrówka po świecie, czy może życie wśród towarzyszy?
Wybieram samotność. Jestem osobą, która sama ze sobą czuje się dobrze. Której często przeszkadzają siedzący pasażerowie obok w autobusie, która nie lubi, gdy w kuchni jest ktoś jeszcze, niż ja sama. Która często wyłącza się w towarzystwie, myśląc o niebieskich migdałach, dlatego samotna wędrówka brzmi dobrze. Podejmowałabym sama decyzję, którą wybrać ścieżkę – iść w prawo czy lewo? Sama ponosiłabym konsekwencje za błędy. Jednakże kto zaczyna samotną wędrówkę, ten podczas niej poznaje nowych ludzi i zabiera ich ze sobą. A na sam koniec otacza go zgraja oddanych i prawdziwych przyjaciół. Czyż nie tak jest w każdej bajce?

Pytanie 6: Horror czy romans - jaką historię wolałbyś/wolałabyś przeżyć?
Romantyczny horror byłby idealny. Nie boję się horrorów, silna osobowość triumfowałaby nad wszelkim występującymi w nim potworami! Natomiast wewnętrzna delikatność i czułość znalazłaby dla siebie także wątek romantyczny. A jakby zapanować nad jednym takim potworem i zrobić z niego księcia z bajki?

Pytanie 7: Świat chyli się ku upadkowi, a Ty musisz dokonać wyboru: ratujesz przyjaciół czy resztę świata?
Gomen, za to co napiszę. Przyjaciół można sobie znaleźć wszędzie, można też bez nich żyć, ale bez reszty świata nie. Nie potrafię sobie wyobrazić tej pustki. Gdybym nie uratowała świata to i przyjaciół bym nie uratowała, prawda?

Pytanie 8: Masz szansę udzielić pomocy jednemu ze swoich ulubionych bohaterów: Komu byś pomógł/pomogła, jak i dlaczego?
Wow... A to ci ciężkie pytanie się trafiło... Nic, nikt nie przychodzi mi na myśl.

Pytanie 9: Jak wyglądałaby Twoja postać?
A nie Wiecie jak wygląda postać Aiko? Ha! Każdy ją zna! W każdym anime, niezależnie od kreski, barw... Aiko byłabym zawsze taka sama. Karykaturka w koku, sukience i z patykami zamiast nóg i rąk. To właśnie Aiko, którą stworzyłam i która będzie z Wami trwać!


Zapraszam do zabawy w ANIME TAG wszystkich czytelników! Odpowiadajcie na powyższe pytania i bawcie się wyobraźnią!

A na koniec moich wywodów...  Zauważyliście, iż na AikoWord troszkę się zmieniło?

Tak blog wyglądał jeszcze tydzień temu:


A tak wygląda obecnie: 



Cały nagłówek "od A do Z" jest przeze mnie narysowany, standardowo w gimpie  :)
Skromnie ujmę, iż bardzo mi się podoba, i parę godzin pracy nad całością, wcale, ale to wcale nie poszło na marne. 
Dziękuję jeszcze za wiele przemiłych słów w komentarzach do poprzedniej notki. Miło jest, gdy ktoś docenia czyjąś pracę, motywuje to do działania. Ja ne!

Z dnia: 30.01.2014

18 komentarzy:

  1. bardzo ciekawa zmiana w wyglądzie, aczkolwiek poprzednia była słodsza ♥
    Mnie osobiście koleżanka odradzała tę dramę, ale chyba jednak obejrzę.
    Co do taga - omo Nana *-* i... to są romantyczne horrory? XD *nieobeznana w horrorach*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie, że poprzedni szablon był "słodszy", jednak bardzo niedopracowany :)
      O "romantycznych horrorach" też nie słyszałam, ale mogłabym taki stworzyć XD

      Usuń
  2. Powiem krótko dramę znam ale nie oglądałam choć wiem że ostatnio jest na nią szał a szczególnie w śród fanek Korei Południowej. :DDD Co do odpowiedzi to wciąż wydaje mi się że mamy trochę podobne charaktery.. dlatego bardzo mi się spodobały odpowiedzi i w sumie sama pewnie podobnie bym odpowiedziała na niektóre pytania. A co do wyglądu bloga jest naprawdę świetny ! Bardzo mi się podoba jest tak tradycyjne i jest wszystko "czarno na białym", przejrzyście i schludnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło wspominam heirs, aczkolwiek dla mnie ta drama była po prostu średnia :C Pomimo cudownej obsady i ukochanego Lee Min ho :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety u mnie aktualnie brak czasu na dramy, animce i inne... sesja taka straszna... T.T
    Nowy wygląd bardzo ładny, zresztą ja zawsze u Ciebie. <3
    Co do tagu, też mi się zawsze teleportacja marzyła i telekineza. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio tylko oglądam anime magi na bieżąco, więc drama będzie miłą odmianą ^^
    Wygląd bloga znów się zmienił - ciągle się rozwija i mi się to podoba ;) jak nie zapomnę to odpowiem na te pytania w mojej następnej notce, bo obecną zrobiłam właśnie o jednym bohaterze z Magi ;P
    Za dużo serii się ogląda i potem jest się trudno zdecydować jak odpowiedzieć na niektóre pytanka. Jednak to daje do myślenia i miło będzie spędzić nad tym trochę czasu ;****

    OdpowiedzUsuń
  6. O, matko. Ten wystrój jest piękny *_* podoba mi się o wiele bardziej niż poprzedni! Co do Heirs. Tyle ludzi o tym trąbi, że niby takie fajne. Więc może w końcu sama oglądnę ^___^ dawno nie oglądałam dram.
    Bardzo fajnie odpowiedziałaś na TAG. Aiko na końcu oczywiście najlepsza C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, brzmi interesująco :) Myślę, że pewnego dnia sięgnę po tą dramę, bo też czasami muszę obejrzeć coś takiego strasznie romantycznego, uroczego, co spowoduje uśmiech na twarzy ^^"
    www.dom-anime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta drama jest świetna, ale myślę, że powinno być więcej miłych wspomnień dla Cha Eun Sang i Kim Tana, grali główne role, ale głównie to sprowadzało się do głównego problemu: nie mogli być razem. Jak dla mnie dałabym 9/10 przez fabułę. Ale bardzo podobał mi koniec dramy. :)
    A co do wyglądu blogu to jestem szczerze zaskoczona tym, że sama to narysowałaś. Bardzo ładnie to wyszło :D
    Serdecznie pozdrawiam i życzę wiele innych pomysłów na prowadzenie bloga ;)
    http://thevampire-stories.blogspot.com/ ( Zajrzyj jak będziesz miała czas ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, tak coby nie powiedzieć, to życie Cha Eun Sang i Kim Tana było chwiejne.Ciągle pod górkę, jak było dobrze to momentalnie robiło się źle.... Dla mnie 10/10 ponieważ była to jedna z najlepszych dram jakie oglądnęłam z ubiegłego roku. Kolejne rankingowo będą spadać :)
      I bardzo dziękuję :)

      Usuń
  9. Hej :)
    Tu Nave z od-nave.blogspot.com, pamiętasz mnie jeszcze? Dawno nie było mnie na blogu, ale teraz mam zamiar stanąć na nogi i nadrobić zaległości. Mam nadzieję, że wpadniesz, przeczytasz i skomentujesz, jak za dawnych czasów, miło by było. :3
    Muszę się wreszcie wziąć za dramy, nagromadziło się tyle ciekawych tytułów... Heirs również ląduje na mojej liście, bo prezentuje się ciekawie. :) Lubię romanse. :3 Teleportacja byłaby przydatną zdolnością, zwłaszcza dla takiego lenia jak ja. ;-; Romantyczny horror? Przyznam, że o takim jeszcze nie słyszałam. xd Anime o takiej Aiko mogłoby być bardzo ciekawe. ^^ Nagłówek prześliczny, oddaj trochę talentu, co? *-*
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli się nie mylę to dodałaś tą dramę w jakimś tam poprzednim poście z listą najlepszych dram z 2013 roku. I właśnie ta zajęła pierwsze miejsce. Nawet się zastanawiałam nad tym,czy by ją oglądnąć. A jak na mnie to bardzo dużo. Wspominałam już,że nie lubię oglądać sama? Może kiedyś uda mi się jakoś to pokonać, bo uważam,że dramy mogą być na prawdę fajne. Ostatnio się skończyło oglądnięciem kilku minut. I dopiero w pewnym momencie się skapnęłam,że było po angielsku O.o
    Nie słyszałam jeszcze o czymś takim jak Anime tag. Może to coś nowego a może po prostu jestem niedoinformowana. Nowy wygląd mi się podoba, chociaż wcześniejszy też był ładny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech, kto by nie chciał przeżyć tak wspaniałej miłości jak w niejednej dramie? Ja bym chciała, ale oczywiście nie taką, że wszystko się od razu udaje - trochę dramatu musi być bym nauczyła się jak żyć ;) Koreański mnie jednak coraz bardziej odpycha... Lubię go słuchać, ale jako słów piosenek (którymi ciągle męczy mnie mój tatuś z nee-san w samochodzie.. mimo wszystko japoński będę kochać nad życie <3!!), a nie w dialogach. Bardzo ciekawe odpowiedzi ;) Spokojnie, teleportacja jest tak potrzebna, a wiem, że Ty całkiem długo musisz jeździć swoją nyską, więc niech Ci służy, gdyby była taka możliwość oczywiście ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  12. Może kiedyś zacznę ogladać te dramy :) wydają się być w moim guście :P Megaśny masz ten nagłówek !

    OdpowiedzUsuń
  13. Aiko :3 Pamiętasz mnie? Ohstyle, kindness, expectogomez? Zniknęłam, ale powróciłam, mam nadzieję z nowym zapałem. Wchodziłam tu czasami, z zapałem oglądałam twoje rysunki i inne posty (ale szczególnie rysunki) no i w końcu postanowiłam skomentować! Tyle czasu minęło odkąd ostatnio rozmawiałyśmy! Oh, jak miło powspominać stare czasy...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta zmiana wyszła mu na dobre, wygląda teraz bardzo pro :) mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio mam czas tylko na odcinek anime Naruto co czwartek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również mam taką nadzieję :3 Jestem pełna zapału, werwy i inspiracji i jak na razie ten stan trwa, co jest dziwne, bo zwykle po kilku dniach mnie opuszczał. Dzisiaj minęło 12 dni odkąd on się utrzymuje! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie notki i zachęcam do obserwacji bloga. :)