8 lutego 2014

Aiko - "Udawana artystka"

Hai, hai! Miały pojawiać się recenzje i tego nie zmieniam. Aczkolwiek mam w nawyku urozmaicanie notek, dlatego prócz recenzji jednej z dram, pokaże Wam kilka swoich rysunków z ostatnich czasów. 
Wiecie co mnie dziwi? Ano to, że naprawdę wiele osób mnie znających parę dobrych lat, nie ma pojęcia, że Aiko potrafi rysować! Kiedy zamieszczam na swoim profilu na FB jakieś "bazgroły", znajomi choćby w autobusie zaczepiają mnie i są niezwykle zdziwienie - wciąż pytają: "To naprawę ty narysowałaś?". Czy to nie śmieszne? Ludzie, który mnie podobno znają, nie mają pojęcia o moich pasjach. To samo tyczy się muzyki, Japonii, anime, DIY... W czasie rozmowy z nimi Aiko w głębi duszy wyśmiewa i kpi z nich, bo "czy ktokolwiek może powiedzieć, że mnie zna?". Nieraz wydaje się, że bliżsi są mi blogowicze, czytelnicy, którzy  (nie zawaham się tego napisać) bez wątpienia wiedzą o mnie dużo więcej. 

Zacznę od jednego z zamówień, kiedy to Aiko miała za zadanie narysować... MENORĘ? Tak, menorę. Łatwo poszło i łatwo się zarobiło. O ile pamiętam to pracowałam nad tym rysunkiem koło 2h. Kolejno dostałam zamówienie na KONIA, niestety tu jak i w przypadku menory nie posiadam dokumentacji swojej pracy w postaci zdjęcia, także Wam nic nie pokażę. 

A parę dni temu Aiko w przypływie nagłych chęci, nabazgrała MIYAVIego, który tak naprawdę nie wyszedł mi znakomicie, a nawet rzekłabym, że nieco schrzaniłam sprawę cieniując od niechcenia plecy artysty.



Następnie Aiko realizowała – niezrealizowane – zamówienie na portret.


Na twitterze chwaliłam się, bodajże pod koniec grudnia, swoim rysunkiem REITY z The Gazette. Przyznam, że to jedna z nielicznych moich prac, która rzeczywiście mi się podoba.

WISI NA ŚCIANIE I STRASZY LUDZI, KTÓRZY MNIE ODWIEDZAJĄ W POKOJU xd
A obecnie... Jak już wspomniałam na początku wielu nie wiem, iż Aiko potrafi rysować. Natomiast od pewnego czasu ta "wieść" się rozprzestrzenia, co sprawia, że Aiko ma kolejne zamówienia i kolejne godziny wyjęte z wolnego czasu.
Jeśli podoba Wam się jakiś rysunek, chcielibyście go nabyć, bądź też zamówić inny (swój portret lub swojego idola) zapraszam do zakładki "RYSUNEK NA ZAMÓWIENIE", gdzie zalecam DOKŁADNE przeczytanie kilku zasad, a następnie skontaktowanie się ze mną mailowo. 


Recenzja, która była w tym poście została przeniesiona: TUTAJ

Z dnia: 08.02.2014

21 komentarzy:

  1. "Bazgroły"? Tak, tak, rzeczywiście, wyjątkowo te prace nieudane... ;)
    Nie wmawiaj sobie, że nie potrafisz rysować. Potrafisz! Porównaj to, co rysujesz z rysunkami znajomych, bliskich itp. Z pewnością przerastasz ich talentem, a w podkreślaniu tego, co najładniejsze i uwzględnianiu detali jesteś najlepsza :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem ma podobnie. Ludzie nie wiedzą o mnie wszystkiego, a najdziwniejsze jest to,że osoby, które niedawno poznałam wiedzą więcej o niektórych rzeczach, niż ci, których znam kilka lat. Co prawda najczęściej to są jakieś rzeczy nieistotne, ale mimo wszystko. Muszę przyznać,że dwie postacie tj. Reita i Miyavi zostały bardzo dobrze narysowane. Chodzi mi o uwzględnienie cech wyglądu. Bo to jedyne dwa rysunki, w których wiem jak wyglądają te osoby. Chyba jedyna okazja, w której mam okazję cię zobaczyć, nawet na rysunku. Tak, okazałam się osobą odważną. Nie wiem,czy już pytałam, ale od ilu lat rysujesz?

    Nie wiem,czy drama by mi przypadła do gustu, czy też nie. Trudno stwierdzić, bo czasem takie "sielanki" mi przeszkadzają, a czasem podoba mi się w nich to,że są takie lekkie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech D: mam złe wspomnienia z tą pierwszą pracą. Do tej pory jest mi głupio za moją koleżankę. Naprawdę się wtedy wkurzyłam i ty za pewne też. Ja osobiście uważam, że Aiko naprawdę świetnie rysuje. Matko, mając tyle lat i tak rysując, to... łoł. Jak ty w przyszłości będziesz rysować O___o? Bardzo mi się z tych rysunków podoba Miyavi! Normalnie masterpiece *___*.
    Co do dramy. Mialam przyjemność obejrzeć 1 odc. ale niestety nie kontynuowałam. Jednak nie było takie złe C: sielanka jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak mam tyle że moi znajomi studiują mojego bloga wiedzą o mnie praktycznie tyle samo co czytelnicy. Portret wyszedł całkiem całkiem, Reita wygląda świetnie tak jak MIYAVI to zdjęcie z którego wzięłaś rysunek bardzo lubię a rysunek jak dla mnie w przeciwieństwie do ciebie wygląda naprawdę dobrze ! Ten portret 3 osób jejku... ty wcale nie jesteś brzydka ! :DDD Co do recenzji podoba mi się ale nie lubię tego typu dram, ciężko mi się je ogląda.

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo zazdroszczę talentu do rysowania, ja to nawet kółka nie potrafię namalować ołówkiem na kartce, jestem słabym grafikiem :D
    + tak, wiem, że nagłówek był krzywo, u mnie wyświetlał się normalnie, ale u mojego chłopaka już był przesunięty. to zależy od rozdzielczości monitora i od przeglądarki. teraz chyba już jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam zawsze lubiłam twoje prace i zawsze chętnie je oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Twoje rysunki i osobiście uważam, że masz niesamowity talent. <3 Ja byłam odważna i niby z której strony "brzydal" z Ciebie? Bo ja jakoś nie mogę się dopatrzeć... xP Na rysunku wyszłaś bardzo ładnie i zakładam, że w rzeczywistości, jeśli chodzi o urodę to również masz się czym pochwalić. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, czasami okazuje się, że znajomi niewiele wiedzą o sobie nawzajem. Całkiem nieźle. :) Ja ostatnio zaniedbałam rysowanie. Wczoraj zabrałam się do tego pierwszy raz od dłuższego czasu, a był to portret imieninowy na prośbę mamy, no i nie byłam zadowolona z efektu. Zastanawiam się, czy nie wyszłam nieco z wprawy... Będę musiała to nadrobić. ;) A co do dramy, chętnie się za nią zabiorę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Flower boy next door - uwielbiam <3 A rysunki piękne *O*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o to, kto mnie zna, to ja zawsze mówię, że każdy zna mnie na tyle, na ile dałam mu się poznać. Jeśli nigdy nikt nie widział jak rysuję, jak piszę, jak śpiewam, tańczę, pływam, gram, szyję, robię na drutach czy wykonuje inne cuda, to niby skąd ma wiedzieć, że coś potrafię? Wina może być jego - bo się nie zainteresował albo nie zapamiętał kiedy o tym mówiłam, albo moja - bo nie powiedziałam o tym, gdy pytał. :)

    Miyavi wyszedł mega!

    Drama, którą zrecenzowałaś wydaje mi się idealna na majóweczkę albo na kilka innych leniwych dzionków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak to już jest, że ludzie myślą, że nas znają i uważają się za naszych przyjaciół, a tu nic z tego. To smutne, że Aiko ma takich ludzi wokół siebie, bo Aiko jest naprawdę wartościową osóbką <3
    Rysunki są cudowne, naprawdę *-* Talenciara! <3
    Co do dramy to mam teraz sporo czasu, a że uwielbiam sielankę... to coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :)
    jejku, nawet nie masz pojęcia jak mi miło, że jeszcze o mnie nie zapomniałaś. ^^ Mam jakieś tam swoje problemy, ale kiedy patrzę na innych, którzy cierpią, dochodzę do wniosku, że jestem głupia i moje zmartwienia to błahostki. xd Więc to w sumie kolejna cecha, która nas w jakiś sposób łączy, ciekawe. ^^ Jeśli jesteś ciekawa na czym moje "problemy" polegają - pisałam o nich w poprzednich postach. Nie ukrywam, że miło by było jakbyś się z nimi zapoznała, bo potem możesz nie do końca zrozumieć treść następnych notek. xd Ale jak chcesz. ;) Pewnie, że pamiętam, do takich rzeczy akurat pamięć mam, gorzej z poważnymi sprawami. xd No to ja tak samo mam teraz w gimnazjum! Ile rozpuszczono o mnie plotek to nawet nie zliczę... Widziałam kiedyś obrazek z takimi słowami: "Zrań mnie prawdą, ale nigdy nie pocieszaj kłamstwem." Osobiście jestem za tym, żeby mówić prawdę. Jest również różnica pomiędzy chamstwem, a szczerością. Da się w końcu komuś uświadomić coś delikatnie, by go nie zranić. ;) Haha, no proszę, nie wiedziałam, że jesteśmy do siebie takie podobne. :D Mm. ^^ Ojojoj, mam w zwyczaju pisać dość poważne notki, ale muszę ci powiedzieć, że naprawdę źle sobie mnie wyobrażasz. :) Ja też nigdy nie chodzę smutna. Nie umiem ukazywać swoich prawdziwych emocji ludziom. Rzadko płaczę przy innych (chyba, że ze wzruszenia, wtedy mogę wylać może łez xd). Gdy jestem w środku załamana, na zewnątrz tryskam energią. Gdy mam ochotę skoczyć z mostu, wygłupiam się ze znajomymi i nic po mnie nie widać. Wszyscy mnie mają za naprawdę pozytywną, zakręconą osobę. Kiedy jestem sama w domu wszystko wygląda inaczej, ale nie umiem nawet smucić się przy kimś, nie lubię robić z siebie ofiary, nie lubię jak ktoś się nade mną użala, nie chcę nikomu robić problemów. Taka już jestem. :p Nie wiem jak z morfologią, wyniki już powinny dzisiaj być, ale nie wiem kiedy idę po odbiór i do lekarza. Bądźmy dobrej myśli. ;3
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. A teraz odnośnie notki:
    To faktycznie trochę dziwne. ;o Skoro cię znają, powinni wiedzieć, czym się interesujesz. Nigdy nie zdarza ci się o tym mówić? Nigdy się nie pytali o twoje hobby? Chociaż w sumie mam dosyć podobną sytuację, choć chodzi o inne rzeczy niż zainteresowanie. Ale właśnie przez to gubię się w tym, kto jest moim prawdziwym przyjacielem:/ Aiko, nawet nie masz pojęcia jak ci zazdroszczę talentu! ;-; Każda twoja praca zapiera w dech piersiach i napatrzeć się nie można. :3 Haha, chyba nie jestem odważna, ale strasznie ciekawska. xdd A tam, nie wiem czemu, ale właśnie tak sobie ciebie wyobrażałam. ^^" To musi być bardzo samotna ta dziewczyna, że tylko po cichutku w zamkniętym mieszkaniu obserwuje sąsiada. xdd No niestety, nieodwzajemniona miłość potrafi mocno ranić:/ Muszę przyznać, że też mnie zaciekawiła główna bohaterka. :3
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. MM wzięłam się za pierwszy epek i kurcze bo 10 minutach wyłączyłam he

    OdpowiedzUsuń
  15. Malujesz fajnie ;) No moi znajomi tez wielu rzeczy o mnie nie wiedza ale cóż wydaje mi się ,że przez to jestem ciekawsza bo zawsze mogę ich zaskakiwać ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Tą dramę z pewnością kiedyś sobie obejrzę ^^ A rysunki nie dość, że bardzo udane to jeszcze pięknie wyglądają *.* Aiko-chan ma talent <3 Hehe, byłam odważna i zaznaczyłam te nawiasy XD Wcale to nie zmieniło mojego wyobrażenia, a wszystkie rysunki wyszły Ci bardzo realistycznie ;***

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja z kolei nie lubię, gdy ludzie wiedzą zbyt dużo o mnie :). A rysunki - bardzo realistyczne, trzeba mieć do tego dryg, żeby takie szkicować. Proszę, dodaj kolejne ;)
    Pozdrawiam
    Sophija (deterrasomnia.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ha ha, byłam odważna i nawet się przestraszyłam... ale dlatego że jesteś do mnie podobna. Na serio, tyle że ja mam krótkie włosy. Identyczna grzyweczka. Podobny uśmiech. Kształt twarzy tej samej klasy... No na serio, przypominasz mnie. Trochę przerażające. A tak na serio to świetnie rysujesz, widzę że masz szczególne zacięcie do portretów :) Tych trudnych drani z których portretowany jest tak rzadko zadowolony....Naprawdę gratuluję odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Udawana?! Weź Ty idź się wypchaj <3 Wielu chciałoby tak rysować! Poza tym, co Ty opowiadasz? Jesteś ładna i na rysunku i za pewne w realu też, więc don't worry, be happy ^ ^ ! Z koreańskich dram mam na razie w planach (och! czyżby Akane po skończeniu wpierw długiej listy zalegających tytułów, wracała do Korei Południowej?!) "Dream High 2" ponieważ obejrzałam sezon pierwszy, a uwielbiam też Ji Yeon, która tam gra, więc... Nie przewiduję dłuższego powrotu do dram koreańskich, choć może kiedyś na tę dramkę też się skuszę ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  20. Okazałam się być odważna! Bosz.. twoje prace są genialne! Widziałam już utalentowanych ludzi ale ich rysunki były raczej przeciętne. Twoje za to są megaśne ! Ja sama też szkicuję, no ale nie powiem, bo tobie to dużo lepiej wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam talent i nie badź taka skromna ^^ Jeszcze przecież będziesz sie z pewnoscią kształcić i kto wie może za kilka lat będziesz rysowała tak pieknie, że uhuhu ;DD
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie notki i zachęcam do obserwacji bloga. :)