6 kwietnia 2014

Notka z pomysłem, a nawet dwoma

Konbanwa kochani! Weekend mija mi bardzo, ale to bardzo kreatywnie. Realizuję kilka swoich ciekawych pomysłów, ale pokazać ich póki co nie mogę i nawiązując do poprzedniej notki, niestety nie wybrałam ani jednego z przedstawionych tam motywów na jedną ze swoich ścian w pokoju. Co prawda jednego się nie wyrzekłam, mianowicie „wymyślnych wzorków”. Swojego ściennego dzieła jeszcze nie ukończyłam, a więc na oficjalną prezentację będziecie musieli poczekać tak z... kilka tygodni (leniwa jestem, ostatnio mam tak wiele planów, że z niczym się nie wyrabiam). Natomiast dziś mogę Wam zaprezentować swoje małe modele tekturowych szafeczek. Jedną z nich już kiedyś pokazywałam, lecz nie zaszkodzi pokazać kolejny raz.  


 



Wszystkie powyżej przedstawione mebelki są wykonane z tektury, klejone „magikiem”, malowane, woskowane i lakierowane. Żadna z szafeczek nie widziała pudełka po zapałkach, nie łudźcie się.

Ostatnio również trochę bazgrałam. Dostałam zamówienie na narysowanie samochodu. Cóż... Nie ma się czym chwalić, bo rysunek świetny nie jest, ale jak mówi pewne powiedzenie: „klient – nasz pan”. Zamawiający chce, więc zamawiający ma, a skoro ja na tym zarabiam i nie wysłuchuję złych uwag, to nic tylko brać ołówek do ręki i działać!



Z dnia: 06.04.2014

11 komentarzy:

  1. O jejciu, jakie te mebelki przeurocze! *O* Cudowny pomysł, straszliwie mi się podobają. <3
    Życzę powodzenia w nowym, notkowym projekcie! Ganbatte~ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się ta wtopa podoba, oby wszystkie wtopy były takie fajne :p

    Z niecierpliwością czekam na cykl "Okiem Aiko" - lubię czytać o krajach azjatyckich, ale nie książkowe informacje, tylko właśnie przemyślenia, spostrzeżenia itp. innych, których kultura tych krajów również interesuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie handmade'owe rzeczy, sama zawsze chciałam takie rzeczy robić, ale póki co udało mi się "uszyć" futerał do telefonu z filcu, który wygląda jak Totoro z filmu studia Ghibli ;)
    Nowy cykl notek zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te mebelki, ale, znając mnie, pewnie leżałyby nieużywane. Całkiem nieźle ten samochód wyszedł. ;3
    Cóż, nie każdemu można dogodzić. Co do "Okiem Aiko", jestem za. Od czasu do czasu dobrze jest się w jakiś sposób zmotywować do działania. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za "okiem Aiko"! podoba mi się ten pomysł i może być ciekawie :) Jak dla mnie oba rysunki są genialne! Nawet nie ma się czego uczepić... nie rozumiem ludzi, którzy wymagają profesjonalizmu od kogoś, kto po prostu robi to co kocha :3 Powinno się w ogóle doceniać chęci dzielenia się z kimś talentem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może jestem nieczuła na wszelkie przejawy kreatywności, ale nie wiem, do czego takich szafeczek użyć ;__; Czuję się z tym źle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafeczki? Do czego? To świetne organizery na bardzo malutkie szpargały. Ja owe stworzyłam na przechowywanie kolczyków, pierścionków i ogólnie drobnej biżuterii, coby się nie pogubiła z moim genialnym talentem... :D A przy tym świetnie wygląda i przyozdabia mały zakątek pokoju ^_^

      Usuń
  7. Mroczne te szafeczki ;) pomysł z Okiem jest jak najbardziej ciekawy, czekam na notki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam jedną z tych szafek. Podobają mi się. Ja próbowałam zrobić koszyk z papieru wiklinowego (czy jak to się tam zwie). Nie wyszło mi w ogóle. Ba! Nawet nie umiałam tego pozaginać.
    Ja w przeciwieństwiedo ciebie od początku blogowania poczułam potrzebę pisania o sobie. Właściwie po to założyłam bloga,żeby pisać o swoim życiu. Obecnie uważam,że moje pisanie jest na lepszym poziomie. Staram się nie pisać tylko o sobie, a jesli już to nie troche inaczej. Pamiętam jak kiedyś mój blog był zapełniony wpisami w tym stylu: "Dzisiaj poszłam do szkoły, nic ciekawego się nie działo. Później wróciłam do domu i zjadłam obiad". Po co komu takie szczególiki? Z resztą są nudne. Rozpisałam się o sobie (oznaka potrzeby wywodów na swój temat), a chciałam napisać o twoim pomyśle.
    Czytałam subiektywne opinie na różne tematy, z takimi można się spotkać w blogosferze, ale jakoś jeszcze nigdy dotyczących Dalekiego Wschodu. Myślę,że to jest fajny pomysł. Jestem ciekawa o czym będziesz dokładnie pisać. Bo szczerze mówiąc nie nasuwa mi się na myśl żaden temat związany z takimi przemyśleniami. Tak więc, czekam na pierwszy tego typu wpis.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne szafeczki w mrocznym klimacie - jesteś bardzo pomysłowa i kreatywna jeśli o takie prace chodzi *.* Jak dla mnie nie ma się czego czepiać! Ta wtopa jest narysowana bardzo dobrze - no może tylko trochę wzrok dziewczyny taki dziwny, ale nie widziałam oryginału, więc tak mogło na zdjęciu być ;P Samochód za to narysowany wprost profesjonalnie ;) Rysuj tak dalej Aiko-chan i nie przejmuj się takimi bezpodstawnymi krytykami, ważne, że uwielbiasz to robić z pasji ^^ A to "Okiem Aiko" podoba mi się -czuję, że będzie się działo i na pewno nudno nie będzie ;*****

    OdpowiedzUsuń
  10. Te tekturowe szafeczki są naprawdę ładne ! :) Jesteś niezwykle zdolna skoro potrafisz takie rzeczy "zaprojektować" i zrobić. :) Jeśli chodzi o rysunki to ten drugi zdecydowanie jest lepszy.. :D Jestem ciekawa tego projektu "Okiem Aiko" bardzo podoba mi się ten pomysł. W takim razie czekam na notki. ^^

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie notki i zachęcam do obserwacji bloga. :)