11 października 2014

[71] Aiko Drawings

Ostatnio często słyszę od ludzi „załóż sobie fanpage na facebooku z rysunkami”. Pomysł mi się jak najbardziej podoba, dlatego postanowiłam w końcu przełamać lody i założyć stronę na FB (było to dokładnie 3h temu, na zagarku jest 15:31 ^^'). Będę tam publikować swoje rysunkowe bazgroły. Oczywiście zarzekam się, że spróbuję prowadzić fp regularnie i nie skończy się jak przy tworzeniu poprzednich dwóch, gdzie zwyczajnie znudziło mi się po zaledwie paru tygodniach. Lecz jak mówi mądre przysłowie: do trzech razy sztuka. Trzeci blog (ten blog) okazał się być moją perełką, której nie chcę opuszczać, więc i mam nadzieję, że tak będzie z fp. Także zachęcam Was do KLIKania i lubienia mojej nowej strony na facebooku. Będzie mi bardzo miło widząc Was tam udzielających się. Oczywiście wciąż będę pokazywać swoje bazgroły na blogu i obowiązkowo na twitterze, ale jak już chyba zauważyliście, robię to coraz rzadziej, a główny tego powód to czas. 

Skoro już jesteśmy przy rysunkach, to prezentuję swoje ostatnie prace. 



Z dnia: 11.10.2014

12 komentarzy:

  1. Ludzie, samym ołówkiem robicie takie arcydzieła, a ja nie potrafię kółka okrągłego narysować :D
    Dałem Ci lajka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh, jak ja dawno nie rysowałam. Jakoś zawsze znajdzie się coś innego do roboty. Zazdroszczę tego, że dajesz radę wygospodarować na to czas. Choć może to po prostu ja jestem leniem i w tym cały problem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo fajnie, że założyłaś fanpage <3 będę wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z tym fanpagem :D
    Kurczę, ale Ty ślicznie rysujesz :)

    mlwdragon.blogspot.com
    darykhyrezis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak bedziemy regularnie komentować to na pewno nie zapomnisz. W koncu komentarze to kopniak na rozped i motywacia do rozwoju. Swoja drogą rysunki sa bardzo ładne zwłaszcza drugi bo 1 jest dość nie proporcjonalny z twarzy. Oczy sa za duze. Ale nie jest taj zle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpierw zobaczę ile wrzucasz prac typowo własnych, a ile reprodukcji zdjęć ołówkiem, a potem dodam. Nie ukrywam, że jestem osobą zupełnie niezainteresowaną tym drugim niezależnie od artysty. Za to twoje autorskie prace bardzo lubię oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry pomysł! Masz talent, a fb pomoże Ci się rozwijać :) na pewno nie zaszkodzi !! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ach też bym chciała umieć malować

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysł bardzo dobry. Oczywiście zaraz wejdę na twój fanpage.
    A twoje ostatnie prace jak zwykle są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niewątpliwie :) ciągle biadolimy z kuzynką "od papierosów" jak bardzo chcielibyśmy wrócić choć na chwilę, do tamtym czasów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. matko, zazdraszczam talentu bardzo! ja to nawet ładnego serduszka nie potrafię namalować, a co dopiero TAKIE DZIEŁA :O ohohoho!

    nie no, ja tam pieski lubie, ale jak widzę kotka, to zagłaskałabym na śmierć, a psa... tylko zagłaskałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No jest tornado :D Choć ja wolę te autorskie dzieła i rysunki studyjne. Jakoś nie przepadam za reprodukcjami..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie notki i zachęcam do obserwacji bloga. :)