28 grudnia 2014

Pomysł na: Zróbmy sobie Pande!


Do zrobienia breloczka Pandy potrzebujemy: 
1.Grubą włóczkę - białą i czarną
2.Czarną i białą nić
3.Nożyczki
4.Dwie igły - jedną o przeciętnej wielkości, drugą zaś około 5cm
5.Naparstek
6.Zawieszka do breloczka
Pracę zaczynamy od zwinięcia w zwartą kulkę białej włóczki. Aby się ona nie rozwijała, warto przeszyć ją kilkukrotnie przez środek końcówką włóczki. Formujemy w taki sposób dwie kulki, jedną większą, drugą minimalnie mniejszą (jak na załączonym zdjęciu poniżej).

  
 

Kolejnym elementem jest wykonanie tułowia. Wykorzystamy do tego mniejszą z białych kulek, ale przed tym musimy zrobić naszej Pandzie rączki. Zwijamy czarną włóczkę, jednakże już nie w kulkę, lecz dość wydłużone jajo. Zostawiamy długą końcówkę i nawlekamy na nią dużą igłę. Przyszywamy czarny element do białej kulki.

 

Następnie końcówką, którą go przyszywaliśmy szyjemy rączki. Kompletnie nie wiem jak wytłumaczyć ten element działania, acz polega on na tym, że końcówkę włóczki znów zwijacie, tym razem w kształt stożka i przyszywacie go. Ma powstać coś takiego jak na pierwszym ze zdjęć niżej. Kolejno wyszywamy nóżki i ogonek wedle uznania.


Czas zając się buźką naszej Pandy!


Cienką czarną nicią wyszywamy nosek, mordkę i oczy. Później powracamy do czarnej włóczki i powtarzamy czynność zwijania jej w kulkę, a nawet dwie małe! Mają nam posłużyć jako uszka. Przyszywamy!

  
 

Na samym końcu pozostaje nam jedynie przyszyć główkę do tułowia.

 


Efekt końcowy:

 Jak się podobają moje dwa maleństwa?

Z dnia: 28.12.2014

8 komentarzy:

  1. Świetny tutorial, teraz tylko gdzieś dorwać włóczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze, ale nie na moje dwie lewe ręce :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę to zrobić! Jak tylko będę miała włóczkę myślę,że się znajdzie okazja. Szczególnie,że wydaje mi się,że mój prostu umysł jest w stanie to pojąć. Tylko mam takie jeszcze jedno pytanko odnoście robienia tej buźki pandy. Nos,oczy i inne takie są robione nitką, czy włóczką? Bo nie wiem,czy dobrze zrozumiałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu jakie to słodkie! Szkoda, że mam dwie lewe ręce do tego typu rzeczy. >.<

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pandy wyglądają, jakby chciały kogoś zabić ^^. Może nawet spróbuje, mam chyba jakąś koleżankę pandolubną której bym mogła coś takiego stworzyć...Bo ręce mam na szczęście obie prawe, hłe hłe, tylko czemu takie leniwe? dawno się nie bawiłam włóczką. Można by w ten sposób robić też inne zwierzaki, a może nawet jakiegoś ludzika?

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie. ;3
    Jak ja dawno nie zajmowałam się tego typu rzeczami! Nawet nie wiem, czy mam gdzieś taką igłę. XD No ale jeśli znajdę potrzebny sprzęt i trochę wolnego czasu, chętnie spróbuję, bo pandy wyglądają naprawdę przeuroczo. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Słaba jakość zdjęć? Jest dobra! A tutorial robienia pandzi taki fajny *___* z miłą chęcią bym taką uszyła i chyba niedługo się za to zabiorę! Wyszły boskie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie notki i zachęcam do obserwacji bloga. :)