16 lipca 2015

Liebster Blog Aword - nominacja (8)

"Wyróżnienie Liebster Blog Award otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 10 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 10 osób ( informuje je o tym wyróżnieniu ) i zadaje 10 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie"

Nominację otrzymałam od Naravi i Ayi, dziękuje serdecznie, poniżej moje odpowiedzi. :)

1.Jakie jest twoje hobby poza blogowaniem?
Mam bardzo wiele zainteresowań. Tak naprawdę blogowanie to nie hobby, a sposób na dzielenie się z ludźmi moimi innymi pasjami, jak np. fascynacją kulturą azjatycką, muzyką, kinematografią, rysunkiem, fotografią czy podróżą.

2.Spędzasz częściej czas z przyjaciółmi czy przed komputerem?
Zdecydowanie dużo więcej czasu spędzam z przyjaciółmi, chłopakiem, w pracy, szkole lub też na zajęciach związanych z moimi zainteresowaniami. Właściwie bywa, że komputer włączam 1-2 razy na tydzień, bo zwyczajnie nie mam na to czasu.

3.Czym interesowałaś/ interesowałeś się trzy lata temu?

Trzy lata temu interesowałam się tym samym co dziś tj. muzyką, a w tym grą na gitarze, obecnie gram również na bębnach afrykańskich. Interesowałam się oczywiście kulturą azjatycką oraz byłam bardziej zafascynowana rysunkiem (teraz ze względu na kierunek artystyczno-ekonomiczny moja fascynacja rysunkiem nieco się zmniejszyła i rysuje tylko kiedy muszę, tudzież kiedy mam zamówienia). Dawniej na pewno byłam większym molem książkowym, obecnie mam niewiele czasu na czytanie. Ach! No i oglądałam anime, dużo anime. Teraz robię to od święta. :)

4.Kogo sławnego podziwiasz i dlaczego?

Nie lubię tego typu pytań. Nie mam wśród sławnych ludzi żadnego autorytetu i generalnie autorytetów nie posiadam. Z osób które podziwiam mogą to być jedynie muzycy jak MIYAVI, bo to moje gitarowe bóstwo czy Adam Gontier, bo uwielbiam jego głos, albo Lindsey Stirling, bo dla mnie jest mistrzynią gry na skrzypcach. Tych umiejętności tym ludziom cholernie zazdroszczę, dlatego ich podziwiam.

5.Jaka mitologia interesuje cię najbardziej, jaki jest twój ulubiony mitologiczny bóg i dlaczego to właśnie on?
Hym... zupełni nic, nikt. Mitologia jest mi obca (chyba lepiej się do tego nie przyznawać, ale taka prawda).

6.Jaka jest twoja ulubiona żeńska postać ? (obojętnie czy to z książki, mangi, anime, filmu etc.)

Zdecydowani kocham i chciałabym się utożsamić z bohaterką mangi Ai Yazawy „Nana” z Naną Osaki. Według mnie to wspaniała opowieść z wspaniale wykreowanymi postaciami.

7.Na jakim kanale i jakie bajki najchętniej oglądałeś/łaś w dzieciństwie?
Lubiłam bajki na Boomerang – ponieważ kiedy ja byłam mała, kanał był w większości anglojęzyczny i mogłam się poniekąd dokształcać, a oprócz tego leciały tam stare bajki jak TopCat, Flinstonowie i wiele wiele innych. Oprócz tego oglądałam również bajki na Disney Channel do momentu kiedy bajki na nim się zwyczajnie nie zeszmaciły (gomen, za słownictwo, ale jestem zwolenniczką tych starych dobrych bajek).

8.Twoje największe marzenie?
Oh, gdybym dostała się i ukończyła studia związane z jakimś azjatyckim kierunkiem, została dziennikarką, podróżowała po świecie i miała piękny dom urządzony w nowoczesnym stylu w Seulu albo mieszkanie na pół oszklone gdzieś na szczycie wieżowca na Florydzie, to byłabym spełnionym człowiekiem w 100%.

9.Skąd pomysł by założyć blog?

Zacznijmy od tego, że AikoWord jest moim 3 blogiem. Pierwotny pomysł był by na pierwszym blogu pokazywać moje rysunkowe bazgroły, potem jednak zaczęłam pisać o mandze, anime i wszystkim innym związanym z Azją. W końcu po prostu o każdej z moich pasji, dlatego właśnie jestem tutaj. Dzielę się z Wami swoimi zainteresowaniami, a więc równocześnie moim życiem.

10.Z jaką postacią się utożsamiasz?
Jak już wcześniej napisałam chciałabym się utożsamić z Naną Osaki, chociaż nie mam zespołu rockowego, chłopaka ćpuna i mieszkania w Tokio. Ostatecznie utożsamiam się jedynie z moją wymyśloną postacią Niką, o której piszę opowiadanie od wielu lat i jest to połączenie pasjonatki Aiko z moją fantazją.

Na koniec nominuję każdego czytelnika tego bloga, odpowiadajcie na te same pytania na które ja odpowiadałam, możecie to robić u siebie na blogach lub pod moją notką! Ja ne kochani! :)

7 komentarzy:

  1. Aż mi się zachciało czytać Nany i udzielił się twój entuzjazm, chociaż telenowelowatość mnie w pewnym momencie od mangi odstraszyła

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ujęłaś powiązanie bloga z pasjami. Właściwie tak samo bym odpowiedziała, gdyby mi się chciało i gdybym nie była takim leniem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde marzenia tak wysoko postawione. xD Chociaż to w sumie dobrze, ja też w marzeniach jestem milionerem pływającym w figurkach. haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Bębny afrykańskie, tego się nie spodziewałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja w sumie odpowiem na pytania, pod Twoja notką
    1.Jakie jest twoje hobby poza blogowaniem?
    Nigdy nie nazywałam blogowania hobby, ale mniejsza o to. Lubię grać na klarnecie, pisać wiersze, jeździć na nartach, czytać książki, poznawać inne kulturę różnych państw, szczególnie jeśli chodzi o kulturę Japonii (choć ostatnio staram sie zagłębić w inne kraje azjatyckie), podróżować. Od niedawna spodobała mi się także akwarystyka.
    2. Spędzasz częściej czas z przyjaciółmi czy przed komputerem?
    Sądzę,że bardziej z przyjaciółmi. Często staram się gdzieś z nimi wychodzić
    3. Czym interesowałaś/ interesowałeś się trzy lata temu?
    Właściwie moje zainteresowania niewiele się zmieniły. Trzy lata temu jeździłam na nartach, pisałam wiersze, grałam na instrumencie, a moim marzeniem były podróże. Czeli mniej więcej wszystko się powtarza poza rybkami akwariowymi.
    4. Kogo sławnego podziwiasz i dlaczego?
    Jeśli kogoś podziwiam to ze względu na jego umiejętności. Według mnie Miyavi świetnie gra na gitarze,a Tarja Turunen ma genialny sopran liryczny (sięga nawet do oktawy trzykreślnej! )
    5.Jaka mitologia interesuje cię najbardziej, jaki jest twój ulubiony mitologiczny bóg i dlaczego to właśnie on?
    Mitologia sama w sobie jest ciekawa, jednak w tym temacie nie mam zbyt dużej wiedzy i nie mam ulubionego mitologicznego boga
    6.Jaka jest twoja ulubiona żeńska postać ? (obojętnie czy to z książki, mangi, anime, filmu etc.)
    I jak zwykle w takich momentach nic mi nie przychodzi do głowy. Właściwie z każdego dzieła mam inna postać... Polubiłam na przykład Lenę ze "Stowarzyszenia wędrujących dżinsów". Nie jest to jakoś specjalnie wyróżniająca się bohaterka, ale mamy podobne charaktery.
    7.Na jakim kanale i jakie bajki najchętniej oglądałeś/łaś w dzieciństwie?
    Gdy przyjeżdżałam do babci bardzo lubiłam oglądać programy na Cartoon Network. Jedną z tych bajek były np. odlotowe agentki albo atomówki.
    8.Twoje największe marzenie?
    Mieć dom i rodzinę, podróżować po świecie, a przy okazji grać gdzieś na klarnecie.
    9.Skąd pomysł by założyć blog?
    Poszłam za namową koleżanki, która założyła sobie bloga. Tak się w to wciągnęłam,że do dzisiaj jestem w blogosferze, choć to mój któryś z kolei blog
    10.Z jaką postacią się utożsamiasz?
    Czyż to nie jest pytanie podobne do jednego wyżej. No cóż, tak jak napisałam trochę z Lena. Różnimy się tym,że ona ma talent do malowania, a ja nie. Kiedyś byłam także podobna do Luny z Harry'ego Pottera. Dalej jestem marzycielka, ale już trochę bardziej ogarniętą.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wciąż nie obejrzałam (ani nie przeczytałam) "Nany"... jakoś zatrzymałam się na dwóch odcinkach. Trzeba to będzie kiedyś w końcu nadrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wybieram się na Niucon, Aikosiu, bo czwartek, piątek pracuję do północy, a w sobotę nad ranem muszę jechać do domu, gdzie nie byłam od miesiąca :c ale jak będziesz jeszcze we Wrocku to wal, zawsze można się spotkać <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie notki i zachęcam do obserwacji bloga. :)