24 grudnia 2016

[121] Merii Kurisumasu!



Witam serdecznie wszystkich aikowych czytelników, dziś chciałabym Wam życzyć wszystkiego  co najlepsze, wiele ciepła rodzinnego, miłości i radości, abyście wierzyli, że marzenia można spełnić i aby na samej wierze się nie skończyło. Róbcie to na co macie ochotę. Życie tak jak chcecie. Bądźcie szczerzy sami ze sobą i miejcie cel w życiu. Zmieniajcie się tylko na lepsze i dążcie do ideałów. 
Wesołych świąt od Aiko-chan!


Moja miejscowość od kilku tygodni jest pokryta śniegiem. Jest biało, mroźno i pięknie! Wyciągi działają, słoneczko świeci, to będą udane święta.


U mnie obecnie wiele się dzieje: praca, szkoła, nauka... chwila dla Pandy czy rodzinki. Mało mam czasu dla samej siebie, tym bardziej na pisanie notek. Niestety dodatkowo mój komputer jest w naprawie od miesiąca i pracuje na zastępczym (gracie). Mam już w edytorze trzy wpisy, niedługo znajdę czas na ich dokończenie i publikację. Bądźcie cierpliwi, to będą ciekawe posty! Do następnej!Ja ne. ;))
Z dnia: 24.12.2016

5 komentarzy:

  1. U mnie akurat śniegu nie ma. A twoja miejscowość bardzo ładnie wyglada w śniegu. Aż jestem ciekawa jakie to będą te nowe notki. Poza tym Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku :) U mnie też nie ma śniegu, tylko pada deszcz i chlapa jest wszędzie... Ach ten polski klimat! Pozdrawiam
    Kusonoki Akane

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie śnieg był na końcu listopada a teraz, gdy jest najbardziej potrzebny, nie ma po nim śladu. Piękne zdjęcia. Ten "puch" to mgła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to mgła. Widok był na żywo powalający! Tworzyła się taka warstwowość - na dole zacienione doliny, potem mgła i kolejno wzgórza w promieniach słońca. :) Niestety to na zdjęciach słabo wychodziło. :(

      Usuń
  4. Jej, chociaż ktoś ma ,,porządne" święta :D Mi co prawda brak śniegu nic nie przeszkadza, bo za mojej pamięci śnieg w grudniu to już anomalia, ale rodzice narzekają. Zwłaszcza że teraz mamy za oknem burzę, tak, jest 26 grudnia... Nawet na zdjęciach wygląda to cudnie. To czekam na kolejne notki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie notki i zachęcam do obserwacji bloga. :)